رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر : ۸۶۶۵۵
  • چاپ خبر : ناجا مقتدر در برابر هنجارشکن ها، قاچاقچیان و مخلان نظم وامنیت است / پلیس، یار مهربان مردم
فرمانده انتظامی بافق:

ناجا مقتدر در برابر هنجارشکن ها، قاچاقچیان و مخلان نظم وامنیت است / پلیس، یار مهربان مردم

فرمانده انتظامی جدید شهرستان بافق با بیان اینکه ناجا مقتدر در برابر هنجارشکن ها، قاچاقچیان و سایر کسانی که مخل نظم وامنیت جامعه هستند،افزود: ناجا یار مهربان برای آنان که درخواست کمک و همکاری از جانب نیروی انتظامی را دارند،هست. گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق صبح امروز با حضور […]

فرمانده انتظامی جدید شهرستان بافق با بیان اینکه ناجا مقتدر در برابر هنجارشکن ها، قاچاقچیان و سایر کسانی که مخل نظم وامنیت جامعه هستند،افزود: ناجا یار مهربان برای آنان که درخواست کمک و همکاری از جانب نیروی انتظامی را دارند،هست.

گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق صبح امروز با حضور مسئولان نظامی استان و شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی جدید شهرستان بافق در این مراسم با درود به روح مطهر شهیدان و امام راحل (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و تشکر از فرمانده انتظامی استان و حسن توجه ایشان در واگذاری این مسئولیت خطیر در شهرستان بافق گفت: آنچه در رأس اهداف من است، پیروی از منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب در انجام مسئولیت های ابلاغ شده از سوی فرماندهی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر نیروی انتظامی در کشور رتبه دوم رضایت مندی مردم که توسط دستگاه های خارج از سازمان بدست آمده کسب می کند، به دلیل همت و کار مضاعف و تلاش جهادی نیروهای ناجا دانست که سرلوحه کار خود قرار داده و همه خود را سرباز مقام معظم رهبری می دانند.

طولابی نژاد با بیان اینکه ناجا مقتدر در برابر هنجارشکن ها، قاچاقچیان و سایر کسانی که مخل نظم وامنیت جامعه هستند،افزود: ناجا یار مهربان برای آنان که درخواست کمک و همکاری از جانب نیروی انتظامی را دارند،هست.

وی خواهان دعای خیر امام جمعه،حمایت فرماندار،شورای تامین شهرستان،تعامل دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات و همه دستگاه ها شد تا امنیتی بیشتر از قبل در شهرستان حاکم شود.

خبر : ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده