رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر : ۸۶۶۶
  • چاپ خبر : جانبازان و ايثار گران شهرستان بافق تجليل شدند + تصاوير

جانبازان و ايثار گران شهرستان بافق تجليل شدند + تصاوير

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني به مناسبت سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و با حضور مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان از جانبازان ،ايثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در محل هتل […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني به مناسبت سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و با حضور مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان از جانبازان ،ايثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در محل هتل علمدار اين شهرستان تجليل به عمل آمد.

امام جمعه بافق در اين مراسم از ایثارگران به عنوان سرمایه های معنوی کشور یاد كرد و اظهارداشت: ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان موجب حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، خودباوری و استقلال کشور و غرور و بالندگی ملت در سطح جهان شد.

"سيد جواد سليماني" این روز را مناسب ترین انتخاب در تقویم کشورمان برای روز جانبازان خواند و گفت: این عزیزان باید به خود ببالند که روز میلاد قمر بنی هاشم (ع) روز جانباز و ایثار نامگذاری شده است.

فرماندار بافق نيز در اين مراسم با گراميداشت اعياد شعبانيه و روز جانباز  پیشرفت ، آرامش و سربلندی امروز ایران عزیز مرهون فداکاری شهدای دفاع مقدس ، جانبازان و ایثارگرانی است که در سخت ترین روزها جان بر کف به جبهه ها شتافتند و با تمام وجود از این خاک دفاع کردند و نسل های امروز و فردای ایران رشادت قهرمانان دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

"سيد مهدي طلايي مقدم" رمز اصلي پيروزي انقلاب اسلامي را  اعتماد متقابل بين مردم و حضرت امام خميني (ره) دانست و رمز موفقيت اين انقلاب تاكنون پيروي از ولايت فقيه و رهبري مدبرانه ايشان عنوان كرد.

وي در ادامه با با تاكيد بر تحقق شعار امسال مبني همدلي و همزباني بين مملت و دولت بيان داشت: همه ما بايد با همدلي و وحدت خود در تحقق شعار امسال كه به تدبير مقام معظم رهبري به همدلي و همزباني بين ملت و دولت نامگذاري شده است بكوشيم.

گفتني است تجليل از دانش آموزان و برترين هاي مسابقات فرهنگي خانواده جانبازان و همچنين بيان خاطرات سالهاي دفاع مقدس از سوي ايثارگران و جانبازان از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

IMG_8743 IMG_8704 IMG_8734 IMG_8708 IMG_8705 IMG_8735 IMG_8746 IMG_8756 IMG_8761

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده