رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر : ۸۶۶۶۷
  • چاپ خبر : برگزاری اولین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده  در سال ۹۸
سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

برگزاری اولین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال ۹۸

سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اعلام کرد: اولین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال جاری ( سری دوم) دوشنبه ۲۲مهرماه ساعت ۹صبح در سالن همایش های آهنشهر برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ پس از وقفه 2 ساله در برگزاری جلسات مباحث تحکیم خانواده از سوی […]

سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اعلام کرد: اولین همایش از سلسله مباحث تحکیم خانواده در سال جاری ( سری دوم) دوشنبه ۲۲مهرماه ساعت ۹صبح در سالن همایش های آهنشهر برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ پس از وقفه 2 ساله در برگزاری جلسات مباحث تحکیم خانواده از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،این برنامه مجدد انجام خواهد گرفت که در خصوص نحوه برگزاری و راه اندازی دوباره آن با مهندس میرزایی سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی گفتگو نمودیم.

سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن یکی از نیازهای منابع انسانی سازمان علاوه بر معیشت آنان که باید برآورده شود،بحث سلامت روح و روان آنان عنوان کرد و افزود: با توجه به برگزاری همایش های تحکیم خانواده از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق طی 2 سال گذشته و برنامه ریزی به جهت راه اندازی مجدد این برنامه، بر آن شدیم تا سری دوم این همایش را به مناسبت هفته سلامت روان در روز دوشنبه ۲۲مهر ساعت ۹صبح  با حضور دکتر طاهره حصیب در سالن همایش های آهن شهر برگزار نماییم.

وی بحث نشاط خانواده را یکی از مباحث اصلی در سلامت روح و روان دانست و گفت: از آنجا که مخاطبان ما کارکنان شرکت هستند،موضوع همایش را ” شادابی مرد، نشاط خانواده ” انتخاب نمودیم.

میرزایی با بیان اینکه حضور برای عموم آزاد است،خاطرنشان کرد: این برنامه تداوم داشته و تا پایان سال ادامه دارد و ماهیانه 2 یا 3 برنامه با دعوت از اساتید مجرب در حوزه روانشناسی برگزار خواهد شد.

سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن یادآور شد: مجوز برای حضور کارکنان در این همایش داده می شود و سرویس جهت رفت و برگشت آنان نیز مد نظر قرار داده ایم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده