رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
  • کد خبر : ۸۶۶۷۰
  • چاپ خبر : وضعیت قابل قبولی در حوزه ترافیکی شهرستان بافق نیست
فرمانده انتظامی استان یزد:

وضعیت قابل قبولی در حوزه ترافیکی شهرستان بافق نیست

فرمانده انتظامی استان یزد در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق و جمع خبرنگاران گفت: در حوزه ترافیکی مشکلاتی وجود دارد و متاسفانه بستر برای خدمت پلیس آنچنان که لازم است محقق نشده و از مسئولان این بخش خواهان توجه بیشتر هستیم. به گزارش آفتاب بافق؛ سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد […]

فرمانده انتظامی استان یزد در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق و جمع خبرنگاران گفت: در حوزه ترافیکی مشکلاتی وجود دارد و متاسفانه بستر برای خدمت پلیس آنچنان که لازم است محقق نشده و از مسئولان این بخش خواهان توجه بیشتر هستیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان مشکلاتی که در حوزه ترافیکی شهرستان وجود دارد،گفت: در حوزه ترافیکی مشکلاتی وجود دارد و متاسفانه بستر برای خدمت پلیس آنچنان که لازم است محقق نشده و از مسئولان این بخش خواهان توجه بیشتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در پلیس راه در یک واحد مسکونی خدمات خود را به مردم ارائه می دهند،افزود:  این هم در شأن و منزلت و کرامت مردم و هم روح و روان همکاران ما تاثیرگذار است و امیدوارم اداره راه و شهرسازی و شهرداری در حوزه درون شهری به این بخش توجه بیشتری کنند.

میرحیدری در خصوص تجهیز محورها به دوربین های سرعت سنج ثابت و خلأیی که در این زمینه وجود دارد،توضیح داد: با توجه به محور ترانزیتی که از مسیر استان های همجوار در این بخش وجود دارد این موضوع را در شورای ترافیک شهرستان به جد پیگیری خواهیم کرد و از مسئولین محلی نیز خواهان تمرکز بیشتر بر این بخش هستیم تا شاهد کاهش خسارات و تلفات در حوزه ترافیکی شهرستان باشیم.

فرمانده انتظای استان یزد در بحث ایجاد ساختمان پادگان نظامی شهرستان بافق بیان کرد: با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح در ایجاد مرکز آموزش درجه داری ناجا با توجه به جدیتی که معاون آموزش ناجا سال گذشته در ایجاد این مرکز آموزش داشتند و بازدیدهای مکرر از شهرستان بافق و با درایت فرماندار برای ظرفیت سازی قابل قبول در ایجاد این مرکز که علاوه بر ایجاد امنیت در شهرستان، درآمدزایی برای مردم بافق داشت، فراهم شد و موافقت آن در استان اعلام شد و امیدواریم مسئولان شهرستان به این امر شتاب دهند تا شاهد افتتاح آن در سال آتی باشیم.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده