رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
  • کد خبر : ۸۶۶۷۶
  • چاپ خبر : دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با امام جمعه بافق + تصاویر

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با امام جمعه بافق + تصاویر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به همراه چند تن از مسئولان شهرستان صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ زارعی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز به همراه دهقانزاده رئیس بنیاد […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به همراه چند تن از مسئولان شهرستان صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ زارعی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز به همراه دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق،تفکری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری،پور امینی بخشدار بخش مرکزی،نوروززاده شهردار و چند تن دیگر از مسئولان با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه بافق در این دیدار ضمن خوش آمدگویی درخواست های خود را در بحث های واگذاری زمین، ساختمان بنیاد شهید و مسائل و مشکلات خانواده های شاهد مطرح کرد.

در ادامه زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه پیگیری مسائل و امورات خانواده های شاهد را وظیفه خود می دانیم، افزود: در بحث واگذاری زمین و ساختمان بنیاد شهید شهرستان در حال پیگیری موضوع هستیم تا اقدامات اولیه انجام گیرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی و تاکید امام جمعه بافق بر امیدوار کردن مردم،اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر مسائل و مشکلات ایثارگران،جانبازان و خانواده های معظم شهدا است و همواره تلاش می کنیم تا دِین خود را نسبت به آنان ادا کنیم.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده