رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
  • کد خبر : ۸۶۷۰۳
  • چاپ خبر : تیم سجادیه بر سکوی نخست مسابقات والیبال جام هفته دفاع مقدس ایستاد +تصاویر

تیم سجادیه بر سکوی نخست مسابقات والیبال جام هفته دفاع مقدس ایستاد +تصاویر

مسابقات والیبال جام هفته دفاع مقدس یادبود مرحوم ” فرشید بابائیان ” امشب با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و ورزشکاران به کار خود پایان داد و تیم سجادیه بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم اختتامیه مسابقات والیبال جام هفته دفاع مقدس یادبود مرحوم ” فرشید بابائیان ” […]

مسابقات والیبال جام هفته دفاع مقدس یادبود مرحوم ” فرشید بابائیان ” امشب با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و ورزشکاران به کار خود پایان داد و تیم سجادیه بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم اختتامیه مسابقات والیبال جام هفته دفاع مقدس یادبود مرحوم ” فرشید بابائیان ” امشب با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی،علی اکبر رحیمی بافقی،هیئت والیبال شهرستان،خانواده مرحوم بابایی و جمعی دیگر از مسئولان در سالن آیت الله هاشمی برگزار شد.

مسابقات والیبال آقایان شهرستان با حضور 21 تیم برگزار شد که شرکت کننده ها در این دوره از مسابقات در ۵ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند. دور اول مسابقات بصورت دوره ای و دور پایانی بصورت حذفی برگزار شد.

تفکری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این مراسم از بازی بسیار خوب تیم های شرکت کننده،هیئت والیبال شهرستان و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،مربیان و داوران این دوره از بازی ها تشکر کرد.

وی از خانواده مرحوم فرشید باباییان که پایه گذار این حرکت پسندیده در شهرستان به عنوان یک نذر فرهنگی ورزشی بوده، تشکر کرد و امیدوار شد این حرکت سرآغازی باشد تا دیگر افراد در این امور خیر ورزشی شرکت کنند.

محسن باباییان نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق با ابراز خرسندی از انجام این حرکت نیک فرهنگی بیان کرد: این موضوع دیگر احساس شده که عمل خیر و نذر تنها معطوف به اقداماتی که تاکنون بیشتر مشاهده کرده ایم،نیست و فراتر از آن می شود انجام داد.

وی افزود: طی با مشورت خانواده ام با توجه به آنکه فرزندم علاقمند به ورزش و ورزشکار نیز بود،تصمیم گرفتیم جوانان را در محلی گرد هم آوریم تا با کاری گروهی و انجام برنامه ای فرهنگی ورزشی انرژی جوانی خود را تخلیه کنند.

باباییان خاطر نشان کرد: طی گفتگو با رئیس اداره ورزش و جوانان تصمیم گرفته شد با انجام هماهنگی این برنامه هر ساله برگزار شود.

وی در پایان از زحمات سرپرست اداره ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،مدیرعامل باشگاه آهن و هیئت والیبال شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان تیم های سجادیه،راه آهن و گازرسانی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم شهید شاهپورزاده نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان از خدمات چندین ساله فتاحی در هیئت والیبال،خانواده مرحوم فرشید باباییان حامی والیبال شهرستان و برگزار کنندگان این دوره از مسابقات با اهدای هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است؛خانواده مرحوم باباییان از همکاری و حمایت هوشنگ بمانی پور رئیس هیئت والیبال شهرستان در برگزاری این مسابقات با اهدای هدیه ای تشکر و قدردانی کرد.

خبر: ن.رادمنش

 

عکس:م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده