رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر : ۸۶۷۷۷
  • چاپ خبر : قطعه نهایی بلوار آیت الله میرغنی زاده به خط پایان رسید

قطعه نهایی بلوار آیت الله میرغنی زاده به خط پایان رسید

شهردار بافق از تکمیل عملیات عمرانی پروژه ساخت قطعه نهایی بلوار آیت ا… میرغنی زاده این شهر خبرداد و گفت: با تلاش کارکنان شهرداری، آسفالت بلوار آیت الله میرغنی زاده که از اهمیت بالایی برخوردار بود تکمیل و پس از نصب تجهیزات، علائم ترافیکی آماده بهره برداری می باشد. به گزارش آفتاب بافق، سید علی […]

شهردار بافق از تکمیل عملیات عمرانی پروژه ساخت قطعه نهایی بلوار آیت ا… میرغنی زاده این شهر خبرداد و گفت: با تلاش کارکنان شهرداری، آسفالت بلوار آیت الله میرغنی زاده که از اهمیت بالایی برخوردار بود تکمیل و پس از نصب تجهیزات، علائم ترافیکی آماده بهره برداری می باشد.

به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده افزود: این بلوار یکی از مهمترین بلوارهای دسترسی به نقاط پراهمیت بافق همچون ورودی شهر، روستای مبارکه و شهرک آهنشهر، ایستگاه های راه آهن، بیمارستان ولیعصر (عج) ، تفرجگاه آبشار و همچنین ورودی استان کرمان محسوب می شود.

وی به عملیات اجرایی این طرح اشاره کرد و افزود: زیرسازی، جدول‌گذاری،روسازی و آسفالت، ایجاد شبکه آبیاری فضای سبز ، نصب علائم ایمنی و ترافیکی و نیز روشنایی بلوار از جمله اقدامات اجرایی پروژه مذکور است.

شهردار بافق مساحت اجرای فاز نهایی این بلوار را 30 هزار متر مربع اعلام و تصریح کرد: این قطعه با هزینه بیش از ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارت عمرانی شهرداری ساخته و آماده بهره برداری شده است.

نوروززاده ابراز امیدواری کرد: برداری از این طرح بتواند در راستای تردد آسان، نزدیک شدن فاصله دسترسی بعضی از نقاط شهر، ایمنی ترافیکی ، زیبا سازی بلوار و ایجاد فضای سبز و جلب رضایت شهروندان موثر و مفید باشد.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده