رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
  • کد خبر : ۸۶۸۳۶
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید عباس فتوحی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید عباس فتوحی

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید عباس فتوحی جوانمرد 20 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در منطقه سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید عباس فتوحی فرزند علی اکبر، سال 1346 در شهر بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع راهنمایی شد و در امر کشاورزی و دامداری مددکار پدر بزرگوارش بود.

شهید فتوحی در امور بنایی و ساخت مسجد جامع بافق فعالیت بسیاری نمود. وی به همراه برادر خود به شوشتر عزیمت کرد و در ساختن پایگاه نیروی هوایی نیز فعالیت عمده ای داشت.

در جریان نهضت اسلامی حضوری پررنگ در راهپیمایی ها و تظاهرات علیه رژیم غاصب داشت.

با آغاز جنگ تحمیلی به فراگیری فنون نظامی در اهواز پرداخت و رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد و به عنوان آر پی چی زن گردان محمد رسول الله به مبارزه مشغول شد و سرانجام تاریخ 66/5/21 در منطقه سردشت به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده