رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
  • کد خبر : ۸۶۸۴۰
  • چاپ خبر : مراسم استقبال از هندبالیست های نوجوان بافقی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور +تصاویر

مراسم استقبال از هندبالیست های نوجوان بافقی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور +تصاویر

مراسم استقبال از هندبالیست های نوجوان بافقی در مسابقات هندبال نوجوانان دختر منطقه ۶ کشور امشب با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان و خانواده های این ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات هندبال نوجوانان دختر منطقه ۶ کشور باحضور ۴ تیم کرمان، جیرفت، یزد و شهرستان […]

مراسم استقبال از هندبالیست های نوجوان بافقی در مسابقات هندبال نوجوانان دختر منطقه ۶ کشور امشب با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان و خانواده های این ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات هندبال نوجوانان دختر منطقه ۶ کشور باحضور ۴ تیم کرمان، جیرفت، یزد و شهرستان بافق به صورت دوره‌ای به میزبانی استان یزد برگزار شد.

این رقابت‌ها از پنجشنبه ۲۵مهرماه آغاز و به مدت دو روز ادامه داشت که در پایان تیم‌های اول و دوم به مسابقات مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد.

تیم هندبال باشگاه آهن بافق به عنوان تیم منتخب استان یزد با درخشش مربیان و بازیکنان خود توانست از بین 4 تیم حاضر مقام ششم این دوره مسابقات را بدست آورد و در کنار تیم های قدرتمندی چون اصفهان( قهرمان سال گذشته) ، شیراز ، قم ، مشهد و تهران قرار گیرد.

ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق این موفقیت را به مردم شهرستان و استان تبریک عرض نمود و گفت: این نوجوانان با پنجه های طلایی خود برای مردم ما افتخار آفریدند و ما مسئولان باید با حمایت از آنان شاهد موفقیت های بیشتر در حوزه ورزش و رشته های مختلف ورزشی باشیم .

گفتنی است؛رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور در قالب هشت منطقه در سطح کشور زیر نظر فدراسیون در استان‌های مختلف انجام گرفت.

شایان ذکر است؛ تیم باشگاه آهن بافق با 14 تیم و مربیان سیده مریم فخری و محبوبه دهقان و دانش در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده