رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر : ۸۶۹۱۶
  • چاپ خبر : افزایش 30 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بافق
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق:

افزایش 30 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

  عباس فتاحی در حاشیه دیدار ریاست هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد از واحد بافق گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی 98 – 99  پذیرش و ثبت دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بافق 30 درصد افزایش یافته است. به گزارش آفتاب بافق؛ عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام […]

 

عباس فتاحی در حاشیه دیدار ریاست هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد از واحد بافق گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی 98 – 99  پذیرش و ثبت دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بافق 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش آفتاب بافق؛ عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام این خبر افزود: پذیرش و ثبت نام دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 98 – 99 در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است و در نیمسال دوم نیز از علاقمندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه تحصیلی و بدون آزمون ثبت نام بعمل می آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اشاره به ثبت نام دانشجویان در رشته های فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی از تجهیز و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی در رشته های عمران و مکانیک و کامپیوتر خبر داد و تاکید کرد: کارگاه های تخصصی آموزشی و آزمایشگاه های مجهز این واحد در فضایی بالغ بر 7 هزار متر مربع ایجاد شده است که علاوه بر آموزش دانشجویان برای دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه سما در دروس پایه و علوم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فتاحی بافقی به ایجاد امکانات رفاهی برای دانشجویان مانند فعال شدن بوفه و سلف سرویس اشاره کرد و افزود: دانشجویان غیر بومی در صورت درخواست و نیاز به اسکان می توانند از تسهیلات اقامت در دانشگاه آزاد اسلامی بافق بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیان سرانه فضای سبز و لزوم شادابی محیط تحصیل در این واحد دانشگاهی گفت: باوجود گستردگی ساختمانها و فضای سبز دانشگاه آزاد اسلامی بافق تلاش مضاعفی بعمل می آید تا محیط دانشگاه جذابیت های خود را حفظ نموده و شادابی و نشاط محیط آموزشی را داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق از  حسن توجه و اعتماد عمومی مردم بافق و حضور گسترده و پرشور آنها در مراسم مختلف فرهنگی دانشگاه تقدیر و سپاسگزاری نمود و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بدون وابستگی به بودجه و اعتبارات دولتی با سرمایه و هزینه آحاد مردم و فرزندان آنها بوجود آمده است و با تکیه بر این سرمایه عمومی تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است  تا در راستای کیفیت بخشی به فعالیت آموزشی و افزایش علم و دانش دانشجویان گام بردارد.

عباس فتاحی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پادگان آموزشی در دانشگاه آزاد ایجاد خواهد شد یا خیر؛ افزود: اولاً از ابتدای مسئولیت بنده تاکنون هیچ درخواست کتبی از هیچ ارگانی در این خصوص دریافت نشده و صرفا در محافل عمومی و در برخی جلسات بصورت غیر رسمی پیشنهاد شده است.ثانیا با توجه به متفاوت بودن رسالت و عملکرد دانشگاه و مرکز نظامی حتی پیشنهاد اولیه آن نیز می بایست بر اساس یک سری نظرات و بررسی های کارشناسانه و علمی و باتوجه به صرفه و صلاح هر دو ارگان صورت می گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق ضمن تقدیر از تمام مسئولینی که مجدانه در جهت پیشرفت و آبادانی شهر تلاش می کنند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بافق بعنوان یک سازمان غیر دولتی همواره تعامل دوطرفه ای با شهرستان داشته و دارد و این دانشگاه با توجه به برنامه های میان مدت و بلند مدت توسعه ای که در پیش رو دارد؛ در حال حاضر فضا و مکانی برای واگذاری ندارد.

منبع: خبرنگار آنا از بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده