رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر : ۸۶۹۴۱
  • چاپ خبر : 88 درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه گندله سازی / 2 معدن برای جبران خروج مواد معدنی از شهرستان برای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تعریف شده است
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور:

88 درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه گندله سازی / 2 معدن برای جبران خروج مواد معدنی از شهرستان برای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تعریف شده است

هاشمی منش صبح امروز در بازدید از پروژه گندله سازی سه چاهون با اظهار رضایت از روند کارها،پیرامون قول ایجاد صنایع جوار معدنی در بافق با توجه به خروج مواد معدنی از شهرستان گفت: 2 معدن دیگر برای این منطقه تعریف شده که پروسه قانونی آن در حال انجام است و به مجموعه سنگ آهن […]

هاشمی منش صبح امروز در بازدید از پروژه گندله سازی سه چاهون با اظهار رضایت از روند کارها،پیرامون قول ایجاد صنایع جوار معدنی در بافق با توجه به خروج مواد معدنی از شهرستان گفت: 2 معدن دیگر برای این منطقه تعریف شده که پروسه قانونی آن در حال انجام است و به مجموعه سنگ آهن مرکزی اضافه خواهد شد و آن بخش جبران می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ هاشمی منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و هیئت همراه صبح امروز دوشنبه 29 مهرماه در سفر یکروزه خود به بافق همراه با رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ مرکزی از پروژه گندله سازی سه چاهون بازدید و میزان پیشرفت طرح را مورد بررسی قرار داد.

شفیع مدیر پروژه گندله سازی سه چاهون در این بازدید گزارشی در خصوص اقدامات انجام گرفته،روند کار و پیشرفت طرح ارائه داد.

در ادامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به شهرستان را بازدید از روند پیشرفت پروژه گندله سازی و تسریع کارها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی چند هفته گذشته این پروژه با 2 درصد پیشرفت اکنون به 88 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و تلاش می شود نهایت سرعت در این پروژه را داشته تا در اولین فرصت به بهره برداری برسد.

هاشمی منش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر خروج مواد معدنی از شهرستان و قول ایجاد صنایع جوار معدنی در بافق بیان کرد: 2 معدن دیگر برای این منطقه تعریف شده که پروسه قانونی آن در حال انجام است و به مجموعه سنگ آهن مرکزی اضافه خواهد شد و آن بخش جبران می شود.

وی در پاسخ به این سوال که صندوق بازنشستگی با مدیریت جدید چه برنامه ای برای بازنشستگان دارد،تصریح کرد:  پروژه هایی که در شرف افتتاح است همه درآمدی برای صندوق می باشد، رسیدن به در آمد پایدار نتایج خوبی برای بازنشستگان خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور بخش درمان بازنشستگان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: در بحث خدمات رفاهی بازنشستگان نیز پیگیری هایی در حال انجام است که در اولویت امر قرار داده ایم.

هاشمی منش با اعلام حمایت صندوق بازنشستگی فولاد کشور از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خاطر نشان کرد: تلاش همه خدمتگزاران در وزارتخانه،صندوق بازنشستگی فولاد کشور و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برای رسیدن به جایگاه و نتیجه مثبت است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده