رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
  • کد خبر : ۸۶۹۸۶
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با امام جمعه بافق + تصاویر

دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با امام جمعه بافق + تصاویر

هاشمی منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور عصر امروز به همراه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و چند تن دیگر از مسئولان با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ […]

هاشمی منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور عصر امروز به همراه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و چند تن دیگر از مسئولان با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در این دیدار با توجه به تاکید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تلاش مضاعف برای راه اندازی پروژه گندله سازی سه چاهون در بهمن ماه سال جاری،اظهار کرد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور نیز به دلیل اهمیت این طرح ملی و نگاه ویژه وی به این موضوع ماهیانه طی سفر به بافق روند پیشرفت پروژه را مورد بازدید قرار می دهد.

وی میزان اعتبار پروژه گندله سازی در سال گذشته را 430 میلیارد تومان و در 6 ماهه اول سال جاری 300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:  با حمایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور برای تزریق بودجه ای بیشتر و تاکید ایشان برای تلاش مضاعف مجموعه گندله سازی و حضور فیزیکی مدیرعامل و مدیر پروژه در سایت، گزارش روند کار بصورت هفتگی به صندوق فولاد کشور اعلام خواهد شد تا پروژه طبق برنامه زمانبندی شده به بهره برداری برسد.

فلاح با بیان اینکه حدود 800 نفر در سایت گندله سازی بصورت 3 شیفت مشغول به فعالیت هستند، تا پروژه در زمان مقرر پایان یابد،گفت:  اکنون پروژه گندله سازی 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود تا در بهمن ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه اشتغالزایی خوبی در شهرستان به وجود خواهد آمد و شاهد افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده برای مجموعه شرکت و شهر خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با اشاره به بدهی شرکت به دولت یادآور شد: همچنین مقرر شده با توجه به بدهی شرکت به دولت و طلبکار بودن صندوق فولاد کشور از دولت، این موضوع با پیگیری مجموعه صندوق فولاد کشور و تهاتر با دولت رفع شود تا شرکت سنگ آهن بدهکار صندوق باشد و با بهره برداری از پروژه گندله سازی این بدهی از محل درآمد آن پرداخت شود.

در ادامه امام جمعه بافق ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و دیگر مسئولان حاضر، با توجه به زمانبر شدن پروژه گندله سازی خواستار تسریع در روند کار و رفع مشکلات پیش رو با حمایت وزیر کشور و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور شد.

وی از حسن توجه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور به مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق تشکر و قدردانی کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده