رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
  • کد خبر : ۸۶۹۹۶
  • چاپ خبر : تجلیل از دبیران تربیت بدنی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش + تصاویر

تجلیل از دبیران تربیت بدنی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش + تصاویر

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، از کلیه دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بافق تجلیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از دبیران تربیت بدنی صبح امروز با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش،مدیرعامل باشگاه آهن و جمعی دیگر از مسئولان در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد. […]

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، از کلیه دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بافق تجلیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از دبیران تربیت بدنی صبح امروز با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش،مدیرعامل باشگاه آهن و جمعی دیگر از مسئولان در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش بر اهمیت درس تربیت بدنی در مدارس اشاره کرد و  گفت: مسئولیت خطیر ما پرورش نسلی شاداب و پویاست و هر اندازه در زمینه ورزش سرمایه گذاری شود آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

قاسم زاده افزود : برنامه ریزی بایستی در جهت سلامت روحی و جسمی دانش آموزان  با استفاده از همه تجهیزات موجود  و حیاط های مدارس و نیز امکانات و پتانسیل های موجود در شهرستان باشد.

سپس تعدادی از دبیران تربیت به ارائه نظرات خود پرداختند.همچنین تفکری عضو شورای شهر و رئیس هیئت فوتبال شهرستان و طباطبایی از باشگاه آهن پیرامون اهمیت بحث استعداد یابی دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی؛ مطالبی بیان کردند.

در ادامه  کاظمی مدیر عامل باشگاه آهن در خصوص تعامل جهت برگزاری همه مسابقات در مدارس  قول مساعد داد و گفت  : از  مربیان عزیز می خواهیم وقت بگذارند ، کار کنند و با شرکت در کلاس ارتقا مربی توان علمی و تجربه خودرا بالا ببرند و روحیه پشتکار و سخت کوشی را  در دانش آموزان تقویت نمایند تا شاهد موفقیت های آنان در سطح استان و کشور باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: با نظر مساعد مدیر عامل محترم شرکت ، تجهیزات و وسائل ورزشی مورد نیاز مدارس را فراهم و در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

رنجبر مسئول ورزش بانوان سنگ آهن هم در خصوص استفاده فرهنگیان زن از امکانات ورزشی سنگ آهن اعلام آمادگی نمود

در پایان از کلیه دبیران تربیت بدنی تجلیل شد.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده