رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
  • کد خبر : ۸۷۰۴۸
  • چاپ خبر : پیام تشکر خانواده مرحومه طباطبایی از مسئولان و مردم

پیام تشکر خانواده مرحومه طباطبایی از مسئولان و مردم

به گزارش آفتاب بافق؛ خانواده مرحومه “حاجیه نصرت شریعتمداری بافقی” در پیامی از حضور مسئولان شهرستان و مردم بافق در مراسم تشییع و خاکسپاری و ترحیم مادر گرامی خود تشکر و قدردانی کردند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق با نهایت احترام و رعایت ادب و در […]

به گزارش آفتاب بافق؛ خانواده مرحومه “حاجیه نصرت شریعتمداری بافقی” در پیامی از حضور مسئولان شهرستان و مردم بافق در مراسم تشییع و خاکسپاری و ترحیم مادر گرامی خود تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، امام جمعه محترم ومعزز مدیرعامل محترم شرکت سنگ آهن مرکزی جناب مهندس فلاح، مدیران و سرپرستان محترم شرکت،همکاران و دوستان، آشنایان، بستگان،موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت رضا علیه السلام  و مسئولان ارجمندی که در مراسم تشییع، تدفین،مجالس ترحیم و یادبود مادرعزیزمان شادروان ” حاجیه بی بی نصرت شریعتمداری” شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.

از این که به علت تألمات روحی، توفیق تشکر حضوری میسر نشد، قلباً پوزش می‌طلبیم. امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم.

 فرزندان آن مرحومه سید رضا وسید علی طباطبایی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده