رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر : ۸۷۰۶۹
  • چاپ خبر : 8 هزار نفر از دانش آموزان بافقی در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت می کنند / شوراهای دانش آموزی بازوی مشورتی مدیران مدرسه هستند
مدیر آموزش و پرورش بافق:

8 هزار نفر از دانش آموزان بافقی در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت می کنند / شوراهای دانش آموزی بازوی مشورتی مدیران مدرسه هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه 8 هزار نفر از دانش آموزان در این انتخابات شرکت می کنند،افزود: شوراهای دانش آموزی بازوی مشورتی مدیران مدرسه هستند که در کمیته های مختلف برنامه هایی را مصوب و به مدیران پیشنهاد می کنند و آنان نیز تلاش می کنند این برنامه ها را در […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه 8 هزار نفر از دانش آموزان در این انتخابات شرکت می کنند،افزود: شوراهای دانش آموزی بازوی مشورتی مدیران مدرسه هستند که در کمیته های مختلف برنامه هایی را مصوب و به مدیران پیشنهاد می کنند و آنان نیز تلاش می کنند این برنامه ها را در حد توان در مدارس اجرا کنند.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی صبح امروز در مدارس شهرستان بافق برگزار شد.

قاسمزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه 8 هزار نفر از دانش آموزان در این انتخابات شرکت می کنند،افزود:  11 هزار دانش آموز در 70 آموزشگاه داریم اما 8 هزار نفر از آنان در این انتخابات شرکت می کنند زیرا پایه های اول و دوم جزء رأی دهندگان نیستند.

وی تعداد کاندیداهای این انتخابات را یک هزار و 682 نفر اعلام کرد و ادامه داد: 155 نفر منتخب در دوره متوسطه اول و دوم و 285 نفر دوره ابتدایی می باشند که با رأی دانش آموزان به شوراهای دانش آموزی مدارس راه پیدا خواهند کرد.

قاسمزاده شوراهای دانش آموزی را بازوی مشورتی مدیران مدرسه دانست که در کمیته های مختلف برنامه هایی را مصوب و به مدیران پیشنهاد می کنند و آنان نیز تلاش می کنند این برنامه ها را در حد توان در مدارس اجرا کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بافق خاطر نشان کرد: سارا فلاح عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی کشور نیز از این برنامه بازدید به عمل می آورد.

در ادامه سارا فلاح نماینده دانش آموزان استان یزد در مجلس دانش آموزی و عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار آفتاب بیان کرد: همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان بافق برگزار می شود که در برخی از مدارس جهت بازدید از روند برنامه حضور پیدا خواهیم کرد تا میزان شناخت دانش آموزان از این امر را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه اتفاقات خوشایندی در استان یزد به وقوع پیوسته است و اولین پارلمان دانش آموزی استان یزد افتتاح شده،تصریح کرد: اگر دانش آموزان نسبت به این امر شناخت نداشته باشند ممکن است از بُعد آموزشی و پرورشی عقب مانده که این برای ما خوشایند نخواهد بود.

فلاح با تاکید بر تلاش بیشتر در بحث پرورشی گفت: شورای دانش آموزی می تواند در این زمینه موثر عمل کند و امیدواریم دانش آموزان با این امر آشنا شده تا بتوانند در ابعاد فرهنگی و پرورشی قویتر شوند.

خبر: ن.رادمنش

 

عکس: عرفان مرشدزاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده