رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
  • کد خبر : ۸۷۱۴۸
  • چاپ خبر : تجلیل از مهندس جوان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در جلسه شورای معاونین +تصاویر

تجلیل از مهندس جوان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در جلسه شورای معاونین +تصاویر

جلسه شورای معاونین صبح روز چهارشنبه یکم آبانماه با حضور مدیران و معاونین شرکت در دفتر کار مدیر عامل برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در ابتدای این مراسم با اهدای لوح تقدیر به عباس حاجی محمدی از واحد تولید به منظور ارائه طرحی برای کاهش […]

جلسه شورای معاونین صبح روز چهارشنبه یکم آبانماه با حضور مدیران و معاونین شرکت در دفتر کار مدیر عامل برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در ابتدای این مراسم با اهدای لوح تقدیر به عباس حاجی محمدی از واحد تولید به منظور ارائه طرحی برای کاهش مصرف آب و برتری آن در کشور با دریافت لوح تقدیر از ایمیدرو با توجه به اهمیت موضوع به ویژه در مناطق کویری، تقدیر و تشکر کرد و گفت: یکی از معضلات و مشکلات منطقه کویری کم آبی است و باید قدر آب را دانست.

وی افزود:  این طرح کمک بسیاری در واحد فرآوری برای کاهش مصرف آب نموده  و امیدواریم این طرح و طرح های مشابه آن در سطح شرکت گسترده شود.

فلاح خاطر نشان کرد: شرکت سنگ آهن از اینگونه طرح ها که در داخل مجموعه توسط مهندسین جوان ارائه می شود، حمایت می کند.

شورای معاونین شرکت نیز با بیان اینکه نمونه این طرح ها زیاد بوده،طی پیشنهادی از مدیرعامل شرکت خواستار شدند،از سال آینده طی اطلاعیه و برنامه ای اقدام به ارائه این طرح ها در داخل مجموعه کنند.

در ادامه سید مصطفی فخر بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صورتجلسه و مصوبات قبلی را پیگیری و بررسی نمود و سپس معاونین به شرح عملکرد حوزه خود پرداختند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده