رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر : ۸۷۱۵۸
  • چاپ خبر : لزوم بررسی راه‌های سلامت جوانان در جامعه
رئیس شبکه بهداشت بافق تأکید کرد:

لزوم بررسی راه‌های سلامت جوانان در جامعه

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بافق گفت:‌ برقراری ارتباط مناسب جوانان با سلامت و راه‌های سالم ماندن در فضای کنونی باید بررسی و به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود تا بتوانند در دوره میانسالی و کهنسالی سلامت و پایدار بمانند. به گزارش آفتاب بافق، مهدیه کوهگرد در نشست شورای ارتقای سلامت با بیان فعالیت دوساله […]

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بافق گفت:‌ برقراری ارتباط مناسب جوانان با سلامت و راه‌های سالم ماندن در فضای کنونی باید بررسی و به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود تا بتوانند در دوره میانسالی و کهنسالی سلامت و پایدار بمانند.

به گزارش آفتاب بافق، مهدیه کوهگرد در نشست شورای ارتقای سلامت با بیان فعالیت دوساله کمیته ارتقای سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی بافق اظهار کرد: تاکنون با همکاری این واحد دانشگاهی چند جلسه و نشست مشورتی در رابطه موضوعات مرتبط با جوانان و سلامت اجتماعی آنان برگزار شده که نمایشگاه افزایش جمعیت و ازدواج سالم و آموزش مهارت‌های ارتباطی و هم‌اندیشی در رابطه مضرات دخانیات و قلیان از مهم‌ترین آنهاست.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بافق درخواست کرد که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی که بیشتر جوانان بافقی در این مرکز آموزشی حضور دارند به انتخاب سفیران سلامت از بین دانشجویان همت و دقت لازم را داشته باشند تا با اطلاع‌رسانی کانون‌های دانشجویی و هلال‌احمر در این باره فعال و پویاتر شوند.

عباس فتاحی‌بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق نیز با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم در مقایسه با سال‌های قبل و نیز تغییرات شدید الگوی تغذیه‌ای در جوانان و نوجوانان گفت: با مصرف غذاهای آماده و فست‌فودهای بسته‌بندی‌شده، بی‌تحرکی و نشاط مردم، بیم سلامتی و تندرستی آنها وجود دارد که باید کارشناسان تغذیه و علم ورزش به کمک هم بشتابند.

در این نشست اعضای شورای ارتقای سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی و مقرر شد برنامه‌های کاربردی این واحد دانشگاهی و ادارات مختلف همزمان با هفته سلامت زنان گردآوری و جلسه‌های شورای ارتقا سلامت به‌صورت ماهیانه برگزار شود.

منبع: خبرنگار خبرگزاری آنا از بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده