رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
  • کد خبر : ۸۷۱۸
  • چاپ خبر : كميسيون بانوان و خانواده شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

كميسيون بانوان و خانواده شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ دومین جلسه بانوان و خانواده فرمانداری در سال جاری به منظور برنامه ريزي و دريافت برنامه پیشنهادی اعضاي كميسيون بانوان در رابطه با برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان با حضور مسئول امور بانوان و مشاور فرماندار در امور خانواده و جمعي از اعضاي اين كميسيون در محل سالن […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ دومین جلسه بانوان و خانواده فرمانداری در سال جاری به منظور برنامه ريزي و دريافت برنامه پیشنهادی اعضاي كميسيون بانوان در رابطه با برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان با حضور مسئول امور بانوان و مشاور فرماندار در امور خانواده و جمعي از اعضاي اين كميسيون در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خواستار همکاری بیشتر نمایندگان ادارات و ارائه برنامه های پیشنهادی خود در رابطه با برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه شد.

"ناهید مظفری" با اشاره به نقش مهم نمایندگان ادارات خواستار اطلاع رسانی مناسب برای برپایی این نمایشگاه به سطح عموم جامعه شد و افزود: تمام بانوان توانمند میتوانند در برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه سهیم باشند .

مظفری تأکید کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته خانواده از 12 مهرماه لغایت 17 مهرماه می تواند بازتاب دهنده توانمندیهای بانوان شهرستان در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و معنوی باشد و حتی فرصتی برای عرضه خلاقیت ها ، استعدادها و توان بانوان و مشارکت آنها را در امور مختلف ایجاد نماید .

وی همچنین گفت: برنامه های جنبی نمایشگاه مذکور باید جدی گرفته شودو جذابیتهای لازم برای حضور خانواده ها و کودکان در نظر گرفته شود .

در ضمن بازخورد مثبت از ارائه توانمندی بانوان باید از طریق تبلیغات رسانه ای و شهری برای حضور در نمایشگاه انجام گیرد.

در ادامه هر یک از حضار نظرات و پیشنهادات خود رادر خصوص چگونگی بهتر برگزار شدن نمایشگاه و همچنین مسائل مربوطه با مکان و زمان جشنواره ، تعداد غرفه ها و… مطرح نمودند.

 

IMG_5237 IMG_7522

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده