رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : ۸۷۱۸۴
  • چاپ خبر : برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزشگاه شاهد غدیر +تصاویر

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزشگاه شاهد غدیر +تصاویر

همزمان با هفته تربیت بدنی ، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان پسرانه شاهد غدیر برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با هفته تربیت بدنی ، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان و ارتقای مهارت ورزشی در بین آنان ، صبح امروز  با حضور جمعی از مسئولین شهرستان […]

همزمان با هفته تربیت بدنی ، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان پسرانه شاهد غدیر برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با هفته تربیت بدنی ، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان و ارتقای مهارت ورزشی در بین آنان ، صبح امروز  با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و اولیاء دانش آموزان در آموزشگاه پسرانه شاهد غدیر برگزار شد.

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تأکید بر اهداف برگزاری المپیاد ورزشی در سطح مدارس شهرستان گفت : ورزش به عنوان بستری مناسب برای تخلیه انرژی و هیجانات جوانی و باعث بالارفتن سطح اعتماد به نفس می‌شود که این امر در پرورش رشد فکری و بالندگی دانش‌آموزان حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: ترویج فرهنگ ورزش عمومی و گرایش افراد جامعه به سمت ورزش باید از مدارس و سنین جوانی و نوجوانی آغاز شود که یقینا برگزاری چنین المپیادهایی می‌تواند زمینه این مهم را فراهم کند.

در این مراسم حرکات ورزشی ( زورخانه ای ، رزمی ،  حلقه زنی ، ژیمناستیک و … )  و مسابقات طناب کشی ، لیوان چینی و فوتبال توسط دانش آموزان به اجرا درآمد .

منبع: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده