رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
  • کد خبر : ۸۷۲۱۳
  • چاپ خبر : برای ساخت خانه ی تنیس در شهرستان تلاش می کنم / هیئت تنیس روی میز شهرستان نیازمند اعتبارات و سالن تخصصی است
رئیس هیئت تنیس روی میز بافق:

برای ساخت خانه ی تنیس در شهرستان تلاش می کنم / هیئت تنیس روی میز شهرستان نیازمند اعتبارات و سالن تخصصی است

ناهید مظفری در خصوص وضعیت هیئت تنیس روی میز شهرستان بیان کرد: متاسفانه هیئت تنیس روی میز سالن  ندارد، ما هیچ سرمایه و یا سالن اختصاصی برای این امر نداریم و مهمترین اقدام برای ورزشکاران تنیس فراهم نمودن یک مکان مستقل برای ورزش آنان است.تا سرمایه ای که برای خرید میز تنیس،راکت و دیگر تجهیزات […]

ناهید مظفری در خصوص وضعیت هیئت تنیس روی میز شهرستان بیان کرد: متاسفانه هیئت تنیس روی میز سالن  ندارد، ما هیچ سرمایه و یا سالن اختصاصی برای این امر نداریم و مهمترین اقدام برای ورزشکاران تنیس فراهم نمودن یک مکان مستقل برای ورزش آنان است.تا سرمایه ای که برای خرید میز تنیس،راکت و دیگر تجهیزات هزینه شده است در یک محل جمع آوری کنم.

به گزارش آفتاب بافق؛ پس از گذشت مدتی از انتخاب رئیس هيأت تنيس روی ميز شهرستان بافق بر آن شديم تا گفتگوی صميمانه ای را با ناهید مظفری رئيس هيأت تنيس روی ميز داشته تا بيشتر با فعاليتها ، برنامه ها ، مسائل و مشكلات هيأت آشنا شويم.

آفتاب / چه اهدافی را برای رشد و توسعه ورزش تنیس روی میز در شهرستان دارید؟

در ابتدا از زحمات تمام كسانی که در شناساندن این رشته زحمت زیادی کشیدند بخصوص مهندس مظفری و مربیان این ورزش  تشكر ويژه ای داشته باشم. آنچه امروز بنام هيأت تنيس روي مي  بافق وجود دارد مرهون زحمت های مربیان و مسئولین سابق این هیئت می باشد كه اميدوارم مجموعه كنونی هيأت بتواند از اين ميراث گرانبها به خوبی نگه داری نمايد و در پیشرفت آن بکوشد. اما در مورد اهداف خود‌ باید بگویم که یک افق چند ساله را در نظر گرفته ام که آموزش رده های پایه اولویت هئیت تنیس روی میز است که این کار همکاری آموزش و پرورش را می‌طلبد.

آفتاب / اکنون هیئت تنیس روی میز شهرستان در چه شرایطی قرار دارد؟

متاسفانه هیئت تنیس روی میز هیچ امکاناتی ندارد، ما هیچ سرمایه و یا سالن اختصاصی برای این امر نداریم و برای تمرین و یا برگزاری مسابقات از سالن باشگاه آهن استفاده میکنیم. هدف من استقلال هئیت است تا بتوانیم برنامه ریزی خوب و دقیق و یک تقویم کاری سالانه داشته باشیم.

آفتاب/ سالن کلوپ ورزشی در زمان رئیس سابق هیئت تنیس روی میز در اختیار این هیئت بود،چرا از این مکان استفاده نمی شود؟  

سالن کلوپ ورزشی شهرستان  در زمان رئیس سابق تجهیز شد و مدتی هم مورد استفاده قرارگرفت اما به علت بعضی مشکلات اکنون بلااستفاده و در شرایط نامعلوم قرار دارد، طی صحبت با فرماندار بافق خواهان سالن و یا زمین مستقل برای هیئت تنیس روی میز شدم و ایشان نیز با نظر بنده موافق و قول مساعد برای در اختیار گذاشتن سالن کلوپ به این هیئت دادند.

طی صحبتی که با قاسم‌زاده رئیس اداره آموزش و پرورش بافق داشتیم، وی با این امر به شرط در اختیار قرار دادن کامل سالن و هزینه های آن و نیز استفاده معلمان و دانش آموزان موافقت نمودم تنها مشکل نبود کف پوش مناسب در این سالن است که  فرماندار با قبول پرداخت هزینه و عقد قرارداد با تربیت بدنی برای اجرای کف پوش کمک بزرگی به هیئت کردند. با این همه من زیاد موافق نیستم و برای احداث یک خانه تنیس پیگیر خواهم بود که البته این نیازمند داشتن هیئتی پر تلاش و دلسوز است.

آفتاب / چه در خواستی از رئیس اداره ورزش و جوانان بافق برای پیشرفت ورزش تنیس روی میز در شهرستان دارید؟

ابتدا از حسن نظر رئیس اداره ورزش و جوانان بافق برای انتخاب من به سمت رئیس هیئت تنیس شهرستان تشکر میکنم و خواهان همکاری برای ایجاد سالن تنیس روی میز و خانه تنیس روی میز شهرستان با جذب اعتبار از استان و فدراسیون پینگ پنگ هستم.

آفتاب/ جایگاه تنیس بافق در استان چگونه است؟  

اگر ما استقلال مالی و مکانی داشته باشیم بدون شک تنیس روی میز بافق می تواند به جایگاه خود برسد. ما میتوانیم از مربیان ماهر در استان برای تربیت تنیسورهای حرفه ای و حتی در سطح ملی و بین المللی دعوت کنیم که همه آن ها نیازمند اعتبارت است.

آفتاب/ با چنین شرایط سختی به فعالیت خود ادامه خواهید داد؟

هیچ کاری بدون سختی نیست اما تلاش میکنم و از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت تنیس استان درخواست دارم که برای احداث خانه تنیس بافق مساعدت  و همراهی کنند. در صورتی که موفق نشوم به همکاری خود پایان میدهم.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده