رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
  • کد خبر : ۸۷۲۲۷
  • چاپ خبر : برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان راه آهن بافق +تصاویر

برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان راه آهن بافق +تصاویر

جشنواره ورزشی کارکنان راه آهن بافق با همکاری اداره ورزش و جوانان و به همت هیات ورزش های همگانی و مسوول تربیت بدنی راه آهن در محل مجموعه تفرجگاهی آبشار برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته های ورزشی طناب کشی، فریزبی و لیوان چینی  با یکدیگر به رقابت […]

جشنواره ورزشی کارکنان راه آهن بافق با همکاری اداره ورزش و جوانان و به همت هیات ورزش های همگانی و مسوول تربیت بدنی راه آهن در محل مجموعه تفرجگاهی آبشار برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته های ورزشی طناب کشی، فریزبی و لیوان چینی  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان از طیبه ابوئی،سعیده حسن زاده و زهرا طالعی که موفق به کسب مقام اول تا سوم در مسابقات فریزبی شدند تقدیر شد.

فائزه ابراهیمی و ستایش عرب زاده نیز برندگان مسابقه لیوان چینی بودند.

در رده آقایان نیز کاظم عابدی،حبیب زعیمیان،نبی اله جعفری،مهدی ابوترابی و حسن ایزدپناه مقام اول وحمید عباس زاده،اسماعیل خدادادی،علی زعیمی،علی دهستانی و حسین دهقانزاده مقام دوم مسابقات طناب کشی را به خود اختصاص دادند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان در مراسم پایان این جشنواره در جمع حاضرین گفت: ترویج موجب ورزش افزایش سلامت کارکنان و ایجاد آرامش روانی می شود.

سمیه ایزدیان ضمن تقدیر از تلاش های مسوول ورزش راه آهن بافق و رئیس هیات ورزش های همگانی پیرامون برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده