رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
  • کد خبر : ۸۷۲۵۶
  • چاپ خبر : هیچ گونه جذب و بکارگیری نیروی جدید در سیستم هتل نیکان انجام نگرفته است
سرپرست معاونت نیروی انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

هیچ گونه جذب و بکارگیری نیروی جدید در سیستم هتل نیکان انجام نگرفته است

  میرزایی با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی سایت های داخلی اظهار داشت: هیچ گونه جذب و بکارگیری نیروی جدید در سیستم هتل نیکان انجام نگرفته است. به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به انتشار مطالبی در برخی از سایت های داخلی بافق پیرامون جذب نیروهای جدید در هتل نیکان گفتگویی با میرزایی سرپرست […]

 

میرزایی با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی سایت های داخلی اظهار داشت: هیچ گونه جذب و بکارگیری نیروی جدید در سیستم هتل نیکان انجام نگرفته است.

به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به انتشار مطالبی در برخی از سایت های داخلی بافق پیرامون جذب نیروهای جدید در هتل نیکان گفتگویی با میرزایی سرپرست معاونت انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نموده ایم تا در این خصوص گفتگو و در جهت رفع شایعات و گمانه زنی ها انجام گرفته، پاسخ داده شود.

سرپرست معاونت نیروی انسانی در ابتدای سخنان خود پیرامون تاریخچه شروع به کار هتل نیکان بیان کرد: از یکم اردیبهشت ماه سال 92 این هتل راه اندازی و مدیریت آن به شرکت نادر طرح واگذار شد که به مدت 10 ماه فعالیت نمود. از تاریخ یکم مهرماه 93 مدیریت هتل به شرکت گل سرخ واگذار شد که به مدت یکسال فعالیت کرد. از اول مهرماه 94 به آقایان نبیل و سجادی تا یکم آبانماه 98 داده که به مدت 49 ماه فعالیت کرد.طی مدت 6 سال روند تغییرات در هتل نیکان به این صورت بوده است.

وی بیان کرد:  از آغاز کار هتل نیروهایی که گرفته شده اند،طی سال های متمادی آموزش دیده و دارای مهارت کافی می باشند لذا این نیروها در قرار دادهای جدید نیز به کار گیری شده اند خود به خود نیروهایی گرفته شد که طی سال های متمادی آموزش دیده اند.

وی گفت: سیاست شرکت بر این بود که در راستای تجمیع نیروها، همه کارهای قراردادی و خدماتی ذیل معدنچیان باشد و همانطور که می دانید سهامدار این شرکت بازنشستگان و پرسنل  سنگ آهن بوده که به نحوی منتفع می شوند و بدون شک وقتی به امری یکپارچه تبدیل شود می توان با اعمال سیاست ها برای نیروهای پیمانکار رویه ای واحد را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه نیروهای آموزش دیده هتل را بصورت قراردادی سه ماهه زیر مجموعه معدنچیان آورده شده، اظهار کرد: در این مدت عملکرد این نیروها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورتی که شاخص ها و موارد مدنظر ما را رعایت نموده قرارداد آنان تمدید خواهد شد و در غیر این صورت ممکن است از سیستم جدا شوند.

وی در بحث حقوق و مزایای نیروها گفت: مقرر شد تا زمان قرار داد جدید شرکت معدنچیان این نیروها با همان حقوق به کار خود ادامه دهند .

وی با اشاره به اینکه طی 6 سال هر پیمانکاری که کار هتل را به دست گرفته مدیریت آن را انتخاب نموده و شرکت سنگ آهن هیچ دخالتی در این زمینه نداشته،بیان کرد:  اما اکنون در راستای سیاست های شرکت و تجمیع قرارداد نیروهای پیمانکاری فردی از داخل مجموعه برای مدیریت انتخاب شده است.

سرپرست معاونت نیروی انسانی شرکت سنگ آهن ادامه داد: بحث اسکان با شرکت معدنچیان بوده و رستوران آن به آقای علمدار قانعی داده شده که فردی با تجربه در بحث رستورانداری است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده