رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
  • کد خبر : ۸۷۲۹
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از موزه علوم طبيعي شهرستان بهاباد

بازديد فرماندار بافق از موزه علوم طبيعي شهرستان بهاباد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" به اتفاق فرمانده ناحيه بسيج بافق و جمعي از مسئولان بافق و بهاباد از موزه علوم طبيعي شهرستان بهاباد ديدن كردند. فرماندار بافق در حاشيه اين بازديد گفت: موزه های علوم طبیعی در آشنایی مردم  بويژه دانش آموزان و دانشجويان با محیط زیست تاثیر بسزايي […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" به اتفاق فرمانده ناحيه بسيج بافق و جمعي از مسئولان بافق و بهاباد از موزه علوم طبيعي شهرستان بهاباد ديدن كردند.

فرماندار بافق در حاشيه اين بازديد گفت: موزه های علوم طبیعی در آشنایی مردم  بويژه دانش آموزان و دانشجويان با محیط زیست تاثیر بسزايي دارد .

در اين بازديد "زينلي"مسئول موزه به تشریح نمونه های موجود در موزه پرداخت و اهداف آن را خروج از آموزش سنتی دانش آموزان به آموزش عینی ، ایجاد جایگاه و پایگاهی جهت آموزش عموم مردم و تبدیل موزه به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهرستان عنوان نمود .

گفتني است موزه علوم طبیعی بهاباد در سال 1377 تاسیس شده است و هم اکنون در چهار بخش گیاه شناسی ،جانور شناسی ،میکروسکوپیک و سنگ و فسیل فعالیت می کند.
این موزه به عنوان موزه برتر سنگ و فسیل کشور و موزه دوم کشور در بخش آبزیان درياي شمال می باشد.

 

IMG_9076 IMG_9101 IMG_9115 IMG_9106 IMG_9122 IMG_9125 IMG_9131 IMG_9139 IMG_9144

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده