رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
  • کد خبر : ۸۷۳
  • چاپ خبر : اقتصاد، فرهنگ و جامعه نیاز به امنیت دارند

اقتصاد، فرهنگ و جامعه نیاز به امنیت دارند

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق، با اشاره به فرارسیدن روز عرفه، اظهار کرد: دعا و نیایش نیازی برای همه انسان‌های جامعه و وسیله ارتباط انسان با خدا است. امام جمعه بافق با اشاره به دو جنبه جسمی و روحی انسان، افزود: همانگونه که جسم تکامل پیدا می‌کند از نظر […]

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق، با اشاره به فرارسیدن روز عرفه، اظهار کرد: دعا و نیایش نیازی برای همه انسان‌های جامعه و وسیله ارتباط انسان با خدا است.

امام جمعه بافق با اشاره به دو جنبه جسمی و روحی انسان، افزود: همانگونه که جسم تکامل پیدا می‌کند از نظر روحی نیز باید رشد پیدا کنیم.

وی بر استفاده مطلوب از شب و روز عرفه تاکید کرد و گفت: با دعا و نیایش در این فرصت بطور حتم اثرات مثبتی را می‌بینیم.

سلیمانی با اشاره به فرارسیدن عیدقربان و برپایی نماز عید، افزود: اعیاد اسلامی مانند فطر و قربان وسیله‌ای برای وحدت و همبستگی جوامع اسلامی در سراسر دنیا است.

امام جمعه بافق با اشاره به روز همبستگی با مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: خانه و مساجد مردم غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونستی خراب شده و امیدوارم با کمک و مساعدت شما عزیزان برای رفع مشکلات این مردم خدماتی انجام گیرد.

وی به روز نیروی انتظامی و خدمات این مجموعه نیز اشاره و عنوان کرد: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نقطه قوت است.

سلیمانی با بیان این مطلب که اگر امنیت نباشد زندگی مثمر ثمر نیست، افزود: اقتصاد، فرهنگ و جامعه نیاز به امنیت دارند و انسان در سایه امنیت می‌تواند رشد کند.

امام جمعه بافق به  سفر رئیس جمهور ایران به سازمان ملل و پوشش رسانه‌های جهان و دیدارهای جانبی اشاره کرد و گفت: سخنرانی‌های خوبی به ویژه پیرامون مسایل با اهمیتی مانند تروریست و مذاکره با سران پنج بعلاوه یک انجام شد.

سلیمانی به اشاره به شفاف سازی‌های انجام شده در این سخنرانی‌ها، افزود: تروریست، منافقین و داعش دست پرورده خود کشورهای غربیست و حالا ادعا دارند که می‌خواهند این گروه‌ها را سرجایشان بنشانند.

سالروز حرکت امام حسین علیه السلام به سوی کوفه پس از نیمه تمام گذاشتن مراسم حج برای جلوگیری از حرمت شکنی یزیدیان در مکه و بحث امامت و اهمیت آن از دیگر مطالب خطیب جمعه این هفته بافق بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده