رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
  • کد خبر : ۸۷۳۰۳
  • چاپ خبر : رویکرد برنامه‌های آموزشی فرهنگی براساس گام دوم انقلاب است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق:

رویکرد برنامه‌های آموزشی فرهنگی براساس گام دوم انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق عنوان کرد که رویکرد برنامه‌های آموزشی فرهنگی این دانشگاه در سال جدید تحصیلی براساس بیانیه گام دوم انقلاب است. به گزارش آفتاب بافق، عباس فتاحی در جلسه توجیهی ویژه دانشجویان جدید در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از دانشجویان خواست تا علاوه بر مطالعه درباره بیانیه گام […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق عنوان کرد که رویکرد برنامه‌های آموزشی فرهنگی این دانشگاه در سال جدید تحصیلی براساس بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش آفتاب بافق، عباس فتاحی در جلسه توجیهی ویژه دانشجویان جدید در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از دانشجویان خواست تا علاوه بر مطالعه درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دانشگاه و کشور اسلامی‌مان ایران را برای تحقق چشم‌اندازهای انقلاب یاری رسانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در طول دوران بابرکت خود با نصب‌العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری، گام‌های شایسته‌ای برای تولید علم و ارتقای سطح فرهنگی جامعه برداشته و امید است با همت دانشجویان جدید، درخشش روزافزون در این زمینه‌ها داشته باشد.

ارائه قوانین و ضوابط فرهنگی، آموزشی و دانشجویی توسط مدیران دانشگاه، تشکیل جلسه تخصصی با مدیران گروه‌های آموزشی و بیان نکاتی درباره سلامت جوانان توسط کارشناس سلامت جوانان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق از دیگر برنامه‌های این نشست توجیهی بود.

در این نشست دوساعته دانشجویان با اهم قوانین آموزشی و مسائلی که در طول دوران تحصیل به آن نیاز خواهند داشت، آشنا شدند.

جلسه توجیهی دانشجویان جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به‌منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با قوانین آموزشی و ضوابط دانشجویی و فرهنگی با حضور مسئولان دانشگاه و مدیران گروه‌های آموزشی برگزار شد.

منبع: خبرنگار خبرگزاری آنا از بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده