رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
  • کد خبر : ۸۷۳۳۵
  • چاپ خبر : رقابت سینما قدس آهنشهر بافق با سینماهای برتر کشور / اکران 2 فیلم سینمایی پر طرفدار همزمان با پایتخت

رقابت سینما قدس آهنشهر بافق با سینماهای برتر کشور / اکران 2 فیلم سینمایی پر طرفدار همزمان با پایتخت

مسئول سینما قدس آهنشهر بیان کرد: خوشبختانه با حسن نظر مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و تغییراتی که در سینما قدس آهنشهر انجام گرفته،شاهد استقبال و رضایت شهروندان در حوزه هنر و سینما هستیم، به گونه ای که تنها سینمای بافق با سینماهای برتر کشور رقابت می‌کند. به گزارش آفتاب بافق؛ محمود […]

مسئول سینما قدس آهنشهر بیان کرد: خوشبختانه با حسن نظر مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و تغییراتی که در سینما قدس آهنشهر انجام گرفته،شاهد استقبال و رضایت شهروندان در حوزه هنر و سینما هستیم، به گونه ای که تنها سینمای بافق با سینماهای برتر کشور رقابت می‌کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمود تقی زاده بافقی مسئول سینما قدس آهنشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول با اعلام اکران 2 فیلم سینمایی همزمان با پایتخت کشور گفت: همه‌ ما در مقابل فضای فرهنگی پیرامونی خود حساس و مسئول هستیم و سینما بعنوان یکی از مظاهر فرهنگی و از ابزارهای مؤثر هنری است که تلاش برای رونق بیش از پیش آن و رضایت شهروندان در عرصه هنر و سینما را داریم.

تقی زاده با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای رونق تنها سینمای شهرستان بافق با حسن توجه مدیر عامل و حمایت مدیر روابط عمومی شرکت و پیگیری های مجدانه وی افزود: در راستای رونق و استقبال بیشتر شهروندان از سینما، هم‌اکنون برنامه اکران فیلم‌ها در سینما قدس آهنشهر تغییر یافته است و طی مخاطب شناسی از شهروندان برای نمایش فیلم های به روز ،در 2 سانس پخش دو فیلم سینمایی پرطرفدار همزمان با پایتخت کشور را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی رد خون در ژانر دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد به کارگردانی محمد حسین مهدویان و بازی بهنوش طباطبایی ، حسین مهری ، هادی حجازی فر ، محسن کیایی ، هستی مهدوی ، جواد عزتی و مهدی زمین پرداز ساعت 19 روی پرده سینما قدس آهنشهر خواهد رفت.

مسئول سینما قدس آهنشهر با اظهار خرسندی از جایگاه خوب سینما در بین مردم اظهار کرد: همچنین فیلم کلوپ همسران در ژانر کمدی ساخته مهدی صباغ زاده ساعت 17:30 اکران خواهد شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده