رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
  • کد خبر : ۸۷۳۹۰
  • چاپ خبر : برگزاری دوره آموزشی طرح امین در بافق

برگزاری دوره آموزشی طرح امین در بافق

مسئول واحد تبلیغ حوزه علمیه الزهرا (س) گفت: دوره آموزشی طرح امین که زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به جهت اعزام مبلغین در مدارس کشور در حال اجراست، برای اولین بار در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا زارعی مسئول واحد تبلیغ حوزه علمیه الزهرا (س) با اعلام مطلب فوق گفت: […]

مسئول واحد تبلیغ حوزه علمیه الزهرا (س) گفت: دوره آموزشی طرح امین که زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به جهت اعزام مبلغین در مدارس کشور در حال اجراست، برای اولین بار در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا زارعی مسئول واحد تبلیغ حوزه علمیه الزهرا (س) با اعلام مطلب فوق گفت: از ابتدای سال جدید با برگزاری دوره‌های مختلف از جمله دوره احکام، تفسیر، اخلاق، شبهه شناسی و نحوه پاسخ به شبهات روز جامعه، سواد رسانه‌ای ،جریان شناسی و تکنولوژی تبلیغ ،مبلغین حوزه هم از نظر علمی و عملی با شیوه های تبلیغ نوین در مدارس آشنا شدند.

 وی با بیان اینکه دوره آموزشی طرح امین که زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به جهت اعزام مبلغین در مدارس کشور در حال اجراست، برای اولین بار در بافق برگزار شده افزود: در این دوره مبلغین با شیوه های نوین کلاس داری و شیوه های جذب مخاطب شناسی آشنا شدند.

 حجت الاسلام محمدی استاد این دوره با ارائه شیوه های مختلف اجرا و کلاس داری و راهنمایی و ارائه محتوا های جذاب و اشعار، مسابقات مفهومی به آموزش نحوه اجرای این طرح پرداخت و در پایان از مبلغین مصاحبه گرفته شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده