رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
  • کد خبر : ۸۷۴۷۴
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم بزرگداشت روز آزمایشگاه در آموزشگاه شاهد اندیشه + تصاویر

برگزاری مراسم بزرگداشت روز آزمایشگاه در آموزشگاه شاهد اندیشه + تصاویر

مراسم صبحگاه بزرگداشت روز آزمایشگاه برای اولین بار در مدارس شهرستان بافق با هدف تجهیز و پایش فعالیت های آزمایشگاهی مدارس  ، جذاب شدن  فضای آزمایشگاه ها ، تشویق دانش آموزان و دبیران به فعالیت های آزمایشگاهی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش با تاکید به تقویت پایه علمی […]

مراسم صبحگاه بزرگداشت روز آزمایشگاه برای اولین بار در مدارس شهرستان بافق با هدف تجهیز و پایش فعالیت های آزمایشگاهی مدارس  ، جذاب شدن  فضای آزمایشگاه ها ، تشویق دانش آموزان و دبیران به فعالیت های آزمایشگاهی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش با تاکید به تقویت پایه علمی دانش آموزان و اشاره به نقش مهم فعالیت های آزمایشگاهی در امر آموزش بیان داشت: انجام آزمایش در مدارس یک امر ضروری و غیر قابل اجتناب است و دروس تجربی را نمی‌توان تنها به صورت تئوری درس داد، بلکه یادگیری باید با پژوهش و آزمایش همراه باشد .

وی افزود : در حال حاضر پژوهشکده آموزش و پرورش بافق مجهز به وسایل و دستگاه های نانو می باشد.

رنجبر رئیس پژوهشکده آموزش و پرورش و رئیس شورای شهرستان بافق نیز گفت :  در این پژوهشگاه دستگاه نانو الیاف وجود دارد  که قادر است نخ را به الیاف نانو تبدیل نماید و در این خصوص  آماده آموزش به علاقمندان می باشیم.

پور امینی بخشدار مرکزی بافق خاطر نشان کرد : همه افرادی که در جامعه مسئولیتی دارند با تحصیل ، پشتکار و برنامه ریزی از همین مدارس رشد کردند.

در پایان مسئولین حاضر در این مراسم از نمایشگاه تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی و کمک آموزشی و آزمایشگاه مدرسه شاهد اندیشه بازدید نمودند .

 قابل ذکر است بخشدار مرکزی در خصوص تجهیز آزمایشگاه این مدرسه قول مساعد داد.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده