رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر : ۸۷۴۹۷
  • چاپ خبر : کشف ۱۰۱ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش در بافق

کشف ۱۰۱ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش در بافق

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی عملیاتی ۱۰۱ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش کشف کردند. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با اطلاع از عبور اعضای […]

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی عملیاتی ۱۰۱ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش کشف کردند.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با اطلاع از عبور اعضای باند قاچاق موادمخدر و نقل و انتقال آن از محورهای مواصلاتی شهرستان، اقدام به کنترل نامحسوس در محور موردنظر کردند.

فرمانده انتظامی بافق ادامه داد: ماموران هنگام کنترل خودروها، یک دستگاه خودرو پژو را که حامل موادمخدر بود شناسایی و دستور ایست صادر کردند که راننده به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو را متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۰۱ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده