رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
  • کد خبر : ۸۷۵۰۰
  • چاپ خبر : بسیاری از اتفاقات مثبت در شهرستان حاصل تلاش اصحاب رسانه است / رسانه ها بازوان توانمند توسعه شهرستان می باشند
دبیر شورای فرهنگ عمومی:

بسیاری از اتفاقات مثبت در شهرستان حاصل تلاش اصحاب رسانه است / رسانه ها بازوان توانمند توسعه شهرستان می باشند

دبیر شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: وظیفه ذاتی اداره ارشاد حمایت از رسانه می باشد و رسانه ها بازوان توانمند توسعه شهرستان می باشند و با جرات می توان گفت بسیاری از اتفاقات مثبتی که در شهرستان روی داده حاصل تلاش اصحاب رسانه بوده است. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور […]

دبیر شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: وظیفه ذاتی اداره ارشاد حمایت از رسانه می باشد و رسانه ها بازوان توانمند توسعه شهرستان می باشند و با جرات می توان گفت بسیاری از اتفاقات مثبتی که در شهرستان روی داده حاصل تلاش اصحاب رسانه بوده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه،فرماندار  واعضای شورا در دفتر امام جمعه با موضوع  «نقش رسانه در شکل دهی و هدایت فرهنگ عمومی جامعه » برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اخلاق رسانه ابراز داشت: اسلام كامل‌ترين و جامع‏ترين دين الهى است و در آيات قرآن و احاديث و يا سيره رسول اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) به قوانين و مقررات سعادت‌بخش، تأكيد و تصريح شده و جملگي رهنمودهايي است كه مي‌توان از آنها ارزش‌هاي اخلاقي را به‌ويژه در عرصه رسانه به دست آورد.

 وی با توجه به رسالت رسانه ها در هدایت فرهنگ عنوان کرد: رسانه  در يك نظام اسلامي بايد در مسير ارزش‌هاي الهي، اخلاقي، نيل به كمال انساني، قرب الهي و حركت به سوى او گام نهد و باید صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا اعتماد مردم. دچار تزلزل نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق  از رسانه هاخواست برای حرکت در مسیر قانون نسبت به اخذ مجوز خود اقدام کنند و اداره ارشاد در این زمینه آن ها را حمایت کند.

زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق با اشاره به تاثیر رسانه ها در دنیای امروز بیان کرد: رسانه ها با تحولاتي که در جنبه هاي مختلف از بعد فن آوري تجهيزاتي و حجم و روش داشته اند به عنوان حاملان و منتقل کنندگان پيام مي باشند.

وی افزود: فرهنگ عمومي يک پديده پويا است و سکون در آن معنا ندارد. بنابراين کساني که اثر و تأثيرگذاري بالاتري در اين فرهنگ داشته باشند مي توانند در شکل دهي فرهنگ عمومي موفق تر باشند.

در ابتدای جلسه حسین ارجمند دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی در مورد مجوز نشریات الکترونیکی عنوان کرد: سایت های خبری و کانال های الکترونیکی موجود در بافق مجوز فعالیت ازاداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارند.

وی گفت: تاکنون تنها یک سایت پس از ضرب الاجل تعیین شده از سوی ارشاد اقدام به ثبت نام در سامانه جامع رسانه های کشور کرده است و بقیه در حال پیگیری هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: وظیفه ذاتی اداره ارشاد حمایت از رسانه می باشد و رسانه ها بازوان توانمند توسعه شهرستان می باشند و با جرات می توان گفت بسیاری از اتفاقات مثبتی که در شهرستان روی داده حاصل تلاش اصحاب رسانه بوده است.

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده