رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
  • کد خبر : ۸۷۵۱۷
  • چاپ خبر : 13 آبان مظهر ایستادگی و اتحاد مردم در برابر استکبار جهانی است
جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص):

13 آبان مظهر ایستادگی و اتحاد مردم در برابر استکبار جهانی است

به گزارش آفتاب بافق، سید مصطفی فخر بافقی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی از آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر بافق دعوت نمود تا در راهپیمایی 13 آبان ماه همصدا با امت ایران اسلامی فریاد مرگ بر استکبار را طنین انداز سازند. […]

به گزارش آفتاب بافق، سید مصطفی فخر بافقی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی از آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر بافق دعوت نمود تا در راهپیمایی 13 آبان ماه همصدا با امت ایران اسلامی فریاد مرگ بر استکبار را طنین انداز سازند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان تجلی افتخار ملت بزرگوار ایران در مبارزه با استکبار است.

در 13 سال 1358 دانشجویان و دانش آموزان پیرو امام خمینی (ره) توانستند با همدلی ، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی این ملت به نمایش بگذارند. ملت ایران نیز در این روز با تاسی از مکتب عاشورا به مبارزه با طاغوتیان برخواستند و حماسه ای دیگر خلق کردند .

دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی آمریکای مستکبر از آغاز نهضت امام‌خمینی (ره) با طرح‌ریزی توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون و هزینه نمودن مبالغ هنگفت درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده اما به فضل خداوند و حضور با بصیرت مردم در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

امروز و در این برهه، مردم زمان شناس و دشمن ستیز شهرستان بافق یکبار دیگر با حضور پرشور و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همگام با ملت مقتدر و همیشه در صحنه کشور عزیزمان ایران با تاسی از مکتب حسینی،خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دست نشاندگان آن فریاد خواهند زد.

مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

سید مصطفی فخر بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده