رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
  • کد خبر : ۸۷۵۲۰
  • چاپ خبر : تقدیر جامعه معلولین بافق از خیرین همسو با این موسسه +تصاویر

تقدیر جامعه معلولین بافق از خیرین همسو با این موسسه +تصاویر

رئیس جامعه معلولین بافق گفت با عنایت به کمکهای بی ریا ومخلصانه خیرین بافقی در راستای خدمت رسانی به معلولان جهت بهره مندی بهتر از زندگی، بر خود لازم دانسته مراتب تقدیر وتشکر بی دریغ خود را به ایشان ابراز داشته باشیم. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس جامعه معلولین بافق در این راستا بیان کرد: […]

رئیس جامعه معلولین بافق گفت با عنایت به کمکهای بی ریا ومخلصانه خیرین بافقی در راستای خدمت رسانی به معلولان جهت بهره مندی بهتر از زندگی، بر خود لازم دانسته مراتب تقدیر وتشکر بی دریغ خود را به ایشان ابراز داشته باشیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس جامعه معلولین بافق در این راستا بیان کرد: به پاس قدردانی از همیاری های بی ریا و آکنده از مهر و محبت خیرین تصمیم براین شد تا با حضور در محل کار ایشان ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت با اهدای هدایایی از عمل خیرخواهانه و خداپسندانه این عزیزان تقدیر وتشکر  شود .

شاهپورزاده اظهار داشت: کمتر از یک درصد از کمک های خیرین بزرگوار صرف امور معلولین می شود و لازم است با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامع و‌ گسترده زمینه آشنایی بیشتر خیرین بزرگوار با معلولین و‌مسائل و مشکلات آنها فراهم تا شاهد سوق داده شدن کمک های بیشتر این بزرگواران به سمت رفع مشکلات آن دسته از معلولین که علاوه بر معلولیت با فقر و‌تنگدستی نیز دست در گریبانند باشیم.

وی تصریح کرد: شهرستان بافق دارای مردمی خیر و نوع دوست میباشد و هرساله میلیونها تومان از نذورات مردمی در امور مختلف به مصرف می رسد اما بدلیل عدم اطلاع کافی در بسیاری زمینه های مختلف این کمک ها به نقطه اشباع و حتی در برخی امور جنبه اسراف نیز بخود گرفته ،این در حالیست که بسیاری از بخش های جامعه از دید مردم پنهان مانده است.

مقوله معلولیت از جمله مواردی است که بستر کافی جهت سوق دادن کمک های مردم به سوی ان را دارا بوده که در صورت برطرف نشدن مسائل مربوط به آن بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماع مرتفع خواهد شد.

منبع: روابط عمومی جامعه معلولین بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده