رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
  • کد خبر : ۸۷۵۳۳
  • چاپ خبر : دعوت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

دعوت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: از تمامی آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان بافق دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان بصورت گسترده و پرشور شرکت کنند. به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 گفت : حماسه عظیم 13 آبان […]

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: از تمامی آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان بافق دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان بصورت گسترده و پرشور شرکت کنند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 گفت : حماسه عظیم 13 آبان نقطه بینش و دانش مردم در مسیر طلایی انقلاب اسلامی بود و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: “ملت ما اولین ملتی بود که ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” امسال نیز همچون سالهای گذشته بلکه پرشورتر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ضمن حضور در این مراسم عظیم و حماسی بار دیگر اعلام نفرت و انزجار خود را از استکبار شوم جهانی اعلام می کنیم .

وی افزود : بدین وسیله از تمامی آحاد و مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان بافق دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان بصورت گسترده و پرشور شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در ادامه به بیان زمان و مکان شروع مراسم پرداخت و عنوان داشت: مراسم یوم الله 13 آبان در شهر بافق از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 98/8/13 از میدان شهدا به سمت امام زاده عبدالله (ع) برگزار می شود.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد : اجرای گروه سرود دانش آموزی ,برنامه های فرهنگی در طول مسیر ,سخنرانی و ایراد قطعنامه و.. از دیگر برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت این مراسم می باشد.

منبع: روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده