رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
  • کد خبر : ۸۷۵۳۹
  • چاپ خبر : صلابت ” مرگ بر آمریکا ” مردم ولایتمدار بافق در راهپیمایی 13 آبان +تصاویر

صلابت ” مرگ بر آمریکا ” مردم ولایتمدار بافق در راهپیمایی 13 آبان +تصاویر

مردم ولایتمدار شهرستان بافق صبح امروز  با حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حماسه ای دیگر خلق کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ راهپیمایی باشکوه 13 آبان صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه بافق،امام جمعه،فرماندار،شورای اسلامی شهر و شهرستان،شهردار،بخشدار،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،مسئولین […]

مردم ولایتمدار شهرستان بافق صبح امروز  با حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حماسه ای دیگر خلق کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ راهپیمایی باشکوه 13 آبان صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه بافق،امام جمعه،فرماندار،شورای اسلامی شهر و شهرستان،شهردار،بخشدار،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،مسئولین نظامی و انتظامی،روحانیون،بسیجیان و دیگر مسئولان شهرستان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به نمایش گذاشتند و با سر دادن شعارهای ” مرگ بر آمریکا “، ” مرگ بر اسرائیل “، ” هیهات من الذله ” اوج نفرت و انزجار خود را از آمریکا و هم پیمانانش به گوش جهانیان رساندند.

سخنرانی  و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان قطعنامه سراسری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت و حاضرین با شعارهای الله اکبر، مرگ‌ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آن را تایید کردند.

شایان ذکر است؛ راهپیمایی 13 آبان ساعت 9 صبح امروز از میدان شهدا تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) انجام گرفت.

خبر: ن.رادمنش

 

عکس: عرفان مرشد زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده