رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
  • کد خبر : ۸۷۵۸
  • چاپ خبر : مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در استان یزد برگزار شد

مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در استان یزد برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد؛   حبیب ا… کارگر ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات در مورخ 24-2-1394 برگزار شد که در این مرحله از مسابقات 390نفر متقاضی در 25 رشته و در 9 حوزه امتحانی در شهرستانهای :یزد،میبد،اردکان،مهریز،خاتم،تفت،بافق،اشکذر وابرکوه […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد؛

 

حبیب ا… کارگر ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات در مورخ 24-2-1394 برگزار شد که در این مرحله از مسابقات 390نفر متقاضی در 25 رشته و در 9 حوزه امتحانی در شهرستانهای :یزد،میبد،اردکان،مهریز،خاتم،تفت،بافق،اشکذر وابرکوه به رقابت پرداختند .

وی ادامه داد: مرحله استانی این مسابقات مورخ هشتم و نهم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد و مرحله کشوری این مسابقات نیز در دهه دوم آبان ماه سال 1394 برگزار می گردد .

کارگر همچنین از تدارک اردوی آماده سازی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت 2015 برزیل خبر داد و بیان داشت: تیم ملی مهارت کشورمان امسال در 13 رشته به مسابقات جهانی برزیل اعزام خواهند شد.

وی در ادامه بیان داشت: برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت برای مسابقات جهانی مهارت2017 ابوظبی انتخاب خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده