رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر : ۸۷۶۲۳
  • چاپ خبر : دیدار مدرس برجسته فدراسیون فوتبال کشور با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

دیدار مدرس برجسته فدراسیون فوتبال کشور با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

فریدون معینی مدرس برجسته فدراسیون فوتبال به همراه کاظمی مدیرعامل باشگاه آهن با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ معینی در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش و تاکید بر شناسایی و رشد استعدادهای ورزشی در شهرستان گفت: با […]

فریدون معینی مدرس برجسته فدراسیون فوتبال به همراه کاظمی مدیرعامل باشگاه آهن با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ معینی در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش و تاکید بر شناسایی و رشد استعدادهای ورزشی در شهرستان گفت: با استعدادیابی و پرورش ورزشکاران در سنین پایه، آن‌ها بیش از 10 سال فرصت خواهند داشت در رده‌های مختلف برای کشور افتخار‌آفرینی کنند.

 وی با بیان اینکه ورزش از مهمترین عوامل تأمین ، حفظ و ارتقاء سطح سلامت و برقراری توازن و تعادل قوای بدنی افراد به شمار می رود،افزود: از آن سو مدیریت جهادی در عرصه ورزش می طلبد که شرایط و امکانات برای رو آوردن به ورزش بیش از گذشته فراهم شود تا میزان تحرک در بین مردم افزایش و نشاط اجتماعی بوجود آید.

 مدرس برجسته فدراسیون فوتبال توجه به ورزش و توسعه فرهنگ ورزشی در زندگی فردی و اجتماعی و سلامت جسم و روح مردم را بسیار تاثیرگذار دانست و اظهار کرد:  امروزه نگاه به ورزش متفاوت از گذشته است و پرداختن به آن با انگیزه هایی جز گذراندن اوقات فراغت انجام می شود.

معینی یادآور شد: برنامه ریزان عرصه ورزش استان با استفاده از همه توان و ظرفیت های ملی و استانی با فراهم کردن زیرساخت های ورزشی در سراسر استان، به ویژه شهرستان هایی چون بافق که از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است،با حمایت از ورزشکاران می تواند در سطوح مختلف بدرخشد.

در ادامه رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمد گویی،یکی از رویکرد های شرکت را توجه به ورزش پرسنل عنوان کرد و گفت: ما متولی سلامت و نشاط شاغلین در شرکت هستیم که به وسیله ورزش تامین می شود و رویکرد اصلی ما تشویق پرسنل به ورزش و تسهیل شرایط برای ورزش کردن با فراهم نمودن امکانات است که این به نفع مجموعه نیز می باشد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه صاحب‌نظران حوزه ورزش و سلامت از ورزش به عنوان عامل انگیزشی، پیشگیری و یکی از عوامل اصلی درمانی در حوزه های مختلف یاد می کنند، گفت: ورزش در ارتقای سلامت فردی و هم اجتماعی و گسترش نشاط عمومی جامعه نقش به سزایی دارد.

وی در ادامه به بیان اقدامات انجام گرفته برای توسعه ورزش در بین کارکنان و نیز توجه به ورزش شهرستان با ایجاد زیر ساخت های ورزشی پرداخت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده