رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر : ۸۷۶۳۰
  • چاپ خبر : برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بافق + تصاویر

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بافق + تصاویر

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشدار، فرماندهان بسیج ، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دبیرستان ادب برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده مدیر آموزش و […]

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشدار، فرماندهان بسیج ، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دبیرستان ادب برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در این یادواره که مزین به تمثال شهدا دانش آموز بود ؛ با قرائت آیه ” و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون ”  بیان نمود : شهدا زنده اند و نظاره گر ما هستند و باید از آنان در جهت هویت بخشی و تعالی شخصیتی خود الگو  بگیریم .

صادقی فرمانده بسیج سپاه ناحیه نیز در این مراسم گفت : همگان مدیون رشادت های شهدا هستیم. راهکار توسعه و تعالی کشور ، الگو گیری از راه این شهیدان است..

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق با تاکید براینکه شهرستان بافق در احیاء فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز بوده، بیان کرد:  شما دانش آموزان با تحصیل و رشد علمی،پایبندی به ایمان و آرمان های انقلاب و دفاع مقدس و رهروی خون شهدا می توانید به تعالی برسید و کشور ایران را بیش از گذشته مقتدر نمایید.

اجرای سرود ،دکلمه خوانی و سخنرانی حجت الاسلام هاشمی  از دیگر برنامه های یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بافق بود .

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده