رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر : ۸۷۶۵۰
  • چاپ خبر : بازدید فرماندار از دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی +تصاویر

بازدید فرماندار از دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی +تصاویر

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق ظهر امروز به همراه قاسمزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان از دبیرستان دوره اول شیخ محمدتقی بافقی بازدید نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛ قائمی مدیر آموزشگاه شیخ محمد تقی بافقی و اعضای انجمن اولیا و مربیان در ابتدای حضور این مسئولان در خصوص فعالیت های انجام گرفته ، مشکلات ، […]

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق ظهر امروز به همراه قاسمزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان از دبیرستان دوره اول شیخ محمدتقی بافقی بازدید نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ قائمی مدیر آموزشگاه شیخ محمد تقی بافقی و اعضای انجمن اولیا و مربیان در ابتدای حضور این مسئولان در خصوص فعالیت های انجام گرفته ، مشکلات ، نیازها و لزوم بازسازی ، مرمت و تجهیز دبیرستان مطالبی را بیان نمودند.

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش نیز  ضمن قدردانی از مساعدت های فرماندار در امر تعلیم و تربیت،با اشاره به قدمت این مدرسه که به نام مرد زهد و تقوا و جهاد آیت الله شیخ محمدتقی بافقی مزین شده است، خاطر نشان نمود: توجه به این مدرسه قدیمی به جهت حفظ آن ضروری می باشد و آموزش و پرورش هم در این زمینه همراهی خواهد نمود، با مذاکره و رایزنی هایی که انجام شده چنانچه آماده سازی و تسطیح زمین صورت گیرد، چمن مصنوعی توسط اداره کل نوسازی استان نصب خواهد شد .

 در ادامه زاده رحمانی فرماندار بافق ضمن تشکر از آموزش و پرورش با تاکید به لزوم کار فرهنگی و هزینه کردن در این خصوص ، از فضا و کلاس های مدرسه بازدید و در خصوص آماده سازی زمین چمن مصنوعی و اهدا کتب کمک آموزشی قول مساعد داد.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده