رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
  • کد خبر : ۸۷۶۸۸
  • چاپ خبر : اکران فیلم سینمایی ” هزار تو ” در سینما قدس آهنشهر / نمایش 3 فیلم همزمان با پایتخت کشور در سینمای بافق

اکران فیلم سینمایی ” هزار تو ” در سینما قدس آهنشهر / نمایش 3 فیلم همزمان با پایتخت کشور در سینمای بافق

  فیلم سینمایی ” هزار تو ” ساخته ی امیر حسین ترابی از امشب ساعت 19 روی پرده ی سینما قدس آهنشهر خواهد رفت. به گزارش آفتاب بافق؛ هزار تو اولین ساخته ی امیر حسین ترابی به نویسندگی امیر حسین ترابی و طلا معتضدی و تهیه کنندگی سپهر سیفی در ژانر درام است. شهاب حسینی،ساره […]

 

فیلم سینمایی ” هزار تو ” ساخته ی امیر حسین ترابی از امشب ساعت 19 روی پرده ی سینما قدس آهنشهر خواهد رفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ هزار تو اولین ساخته ی امیر حسین ترابی به نویسندگی امیر حسین ترابی و طلا معتضدی و تهیه کنندگی سپهر سیفی در ژانر درام است.

شهاب حسینی،ساره بیات،غزاله نظر،پژمان جمشیدی،فریبا جدیکار،علیرضا ثانی فر و… بازیگران این فیلم می باشند.

داستان فیلم سینمایی “هزارتو” درباره مردی به نام امیرعلی‌ست که پسرش گم شده است. اما قصه فیلم به همین سادگی‌ها هم نیست و هر کدام از شخصیت‌ها، ماجراها و رازهای خودشان را دارند.

در خلاصه رسمی فیلم آمده که: (( زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نرسی متوجه‌اش نمی‌شی ! ))

گفتنی است؛ سینما قدس آهنشهر اکنون با اکران سه فیلم سینمایی در سانس ۱۷:۳۰ فیلم کمدی کلوپ همسران،سانس 19 فیلم هزار تو و ساعت 20:30 فیلم رد خون به فعالیت می پردازد که علاقمندان به حوزه هنر سینما می توانند با حضور خود به تماشای فیلم محبوب خود بنشینند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده