رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
  • کد خبر : ۸۷۷۰۸
  • چاپ خبر : نذورات مردم در سه بخش عمرانی،فرهنگی و امور جاری آستان مقدس هزینه می شود
رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق:

نذورات مردم در سه بخش عمرانی،فرهنگی و امور جاری آستان مقدس هزینه می شود

سید سعید حسینی در مراسم غبارروبی و عطر افشانی حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) بافق با اشاره به اینکه نذورات مردم در سه بخش عمرانی،فرهنگی  و امور جاری هزینه می شود،تصریح کرد: هیچ گونه مبلغی از نذورات مردم به خارج از شهرستان ارسال نمی شود و تنها صرف هزینه های آستان در امور مختلف می شود. […]

سید سعید حسینی در مراسم غبارروبی و عطر افشانی حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) بافق با اشاره به اینکه نذورات مردم در سه بخش عمرانی،فرهنگی  و امور جاری هزینه می شود،تصریح کرد: هیچ گونه مبلغی از نذورات مردم به خارج از شهرستان ارسال نمی شود و تنها صرف هزینه های آستان در امور مختلف می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 12 ربیع الاول سالروز ولادت امامزاده عبدالله (ع) بافق؛ مراسم غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر صبح امروز با حضور هیئت امنای آستان مقدس،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه،خادمین و مردم مومن و ولایتمدار برگزار شد.

سید سعید حسینی رئیس هیئت امناء امامزاده عبدالله (ع) بافق در این مراسم با تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام سجاد (ع) به ویژه میلاد امامزاده عبدالله(ع) ، در خصوص پروژه های در دست اقدام ،به پایان رسیده یا در حال طراحی این آستان توضیحاتی را بیان کرد.

وی در بخش اقدامات فرهنگی با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم انقلاب و تاکید ایشان بر جوان گرایی ،افزود: در این راستا طرحی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به نام ” افق ” پیشنهاد شده است که ما از نوجوانان و جوانان در بحث های قرائت قرآن و اقامه اذان بهره گرفته ایم.

حسینی پیرامون نذورات مردم در داخل ضریح مطهر با بیان اینکه از ابتدای کار چند موضوع را مد نظر قرار دادیم،اظهار داشت: مقرر شد هیچ گونه وجه نقدی بصورت دستی از مردم و زائران توسط خدام دریافت نشود،اوقاف سامانه ای برای کلیه عملیات اعم از عمرانی، فرهنگی و امور جاری دارد که پول وارد و براساس روال درست با سند و مدرک خارج می شود. همچنین سه شماره حساب جاری و نیز دستگاه های کارتخوان برای پرداخت نذورات مردم قرار داده ایم.

رئیس هیئت امناء امامزاده عبدالله (ع) بافق با اشاره به اینکه نذورات مردم در سه بخش عمرانی، فرهنگی  و امور جاری هزینه می شود،تصریح کرد: هیچ گونه مبلغی از نذورات مردم به خارج از شهرستان ارسال نمی شود و تنها صرف هزینه های آستان در امور مختلف می شود.

وی با بیان اینکه هیئت امنا ناظر بر اقدامات و پیشنهاد دهنده امورات است،گفت: درصدی از هزینه به عنوان حق دولتی پرداخت می شود، چرا که اداره اوقاف موظف است برای کلیه امورات عمرانی از کارشناس فنی استفاده کند و مناقصه برگزار و مشاور تعیین نماید و هیئت امنا در این جلسات تحت عنوان کمیته عمرانی شرکت کند تا طرح تصویب و مورد نظارت قرار گیرد.

خبر:ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده