رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
  • کد خبر : ۸۷۷۷۵
  • چاپ خبر : توجه به مرزهای جغرافیایی و کارخانه های جوار معدنی برای جذب هر چه زودتر جوانان به این مراکز
امام جمعه بافق:

توجه به مرزهای جغرافیایی و کارخانه های جوار معدنی برای جذب هر چه زودتر جوانان به این مراکز

حجت الاسلام سلیمانی طی سخنانی در مراسم جشن بزرگ وحدت از وزیر اطلاعات کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور خواهان توجه به موضوع مرزهای جغرافیایی و کارخانه های جوار معدنی، جوار ریلی و فولاد شهرستان شد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر تصمیمات لازم برای جذب نیروهای جوان به این مراکز گرفته شود. به گزارش […]

حجت الاسلام سلیمانی طی سخنانی در مراسم جشن بزرگ وحدت از وزیر اطلاعات کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور خواهان توجه به موضوع مرزهای جغرافیایی و کارخانه های جوار معدنی، جوار ریلی و فولاد شهرستان شد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر تصمیمات لازم برای جذب نیروهای جوان به این مراکز گرفته شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ جشن بزرگ وحدت با حضور و دیدار مردمی حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور عصر امروز در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

 امام جمعه بافق در ابتدای این مراسم با تبریک آغاز هفته وحدت و خوش آمدگویی به علوی وزیر اطلاعات کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور و هیئت همراه بیان کرد: خوشبختانه امروز مسئولیت امنیت به عهده یک روحانی مبارز است که دیروز یار و همراه امام خمینی(ره) بوده و امروز در کنار رهبر فرزانه انقلاب و هیئت دولت انجام وظیفه می کند.

وی علوی را از نیروهای ارزشمندی دانست که در دوران دفاع مقدس و نیروهای مسلح فعالیت چشمگیری داشته و در مجلس خبرگان رهبری یکی از شخصیت های کارشناس می باشد که امروز مسئولیت امنیت کشور را به عهده دارد.

سلیمانی با بیان اینکه امروز که دشمنان پنجه های خونین خود را به سوی کشور ما دراز کرده، توانستیم امنیت را در سراسر کشور ایجاد کنیم،تصریح کرد: زمانی که جنگ آغاز شد جوانان این خطه اعلام آمادگی برای حضور در جبهه کردند و اولین گروهی که از فرودگاه یزد عازم صحنه نبرد حق و باطل شد از شهرستان بافق بود.

وی ادامه داد:  پیش از آنکه ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی تشکیل شود، اولین حساب بانکی برای کمک به جبهه ها در این شهر افتتاح شد.

این عالم روحانی بافق را شهر کارگری معرفی کرد که کارگران زحمتکش و دور اندیش آن در اعماق معادن و سخت ترین شرایط آب و هوایی تابستان فعالیت می کنند تا چرخ اقتصاد کشور را بچرخانند،یادآور شد: مردم بافق حضوری گسترده و فعال در صحنه های سیاسی داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه یزد به عنوان استان معدنی معرفی شده است،افزود: اما کلکسیون تمام معادن در شهر بافق است و کارگران تلاش می کنند تا در این موقعیت اقتصادی کشور خدمات شایانی را انجام دهند.

امام جمعه بافق از وزیر کشور خواهان توجه به موضوع مرزهای جغرافیایی، کارخانه های جوار معدنی ، جوار ریلی و فولاد شهرستان شد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر تصمیمات لازم برای جذب نیروهای جوان به این مراکز گرفته شود.

سلیمانی خطاب به شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواهان تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شد و تاکید کرد: موضوع تامین خوراک دغدغه مردم و مسئولان است و امیدواریم مسئولین کشور این موضوع را مرتفع کنند.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده