رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
  • کد خبر : ۸۷۸۸۶
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه آشنایی با دیابت و پیشگیری از آن در دبیرستان شاهد اندیشه بافق

برگزاری جلسه آشنایی با دیابت و پیشگیری از آن در دبیرستان شاهد اندیشه بافق

جلسه آموزشی آشنایی با بیماری دیابت و آموزش تغذیه سالم در سنین نوجوانی برای پیشگیری از ابتلا به دیابت در دبیرستان دوره اول متوسطه شاهد‌ اندیشه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته دیابت صبح امروز با هماهنگی کلینیک دیابت بیمارستان ولیعصر(عج) جلسه آموزشی آشنایی با عملکرد کلینیک، دیابت و آموزش تغذیه سالم […]

جلسه آموزشی آشنایی با بیماری دیابت و آموزش تغذیه سالم در سنین نوجوانی برای پیشگیری از ابتلا به دیابت در دبیرستان دوره اول متوسطه شاهد‌ اندیشه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته دیابت صبح امروز با هماهنگی کلینیک دیابت بیمارستان ولیعصر(عج) جلسه آموزشی آشنایی با عملکرد کلینیک، دیابت و آموزش تغذیه سالم در سنین نوجوانی برای پیشگیری از ابتلا به دیابت در دبیرستان دوره اول متوسطه شاهد اندیشه با حضور خادم زاده مسئول کلینیک دیابت،قائمی مدیر بیمارستان،توکلی کارشناس تغذیه و پور سلطانی پرستار کلینیک درسالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا مدیر مدرسه از حضور تیم درمانی کلینیک تشکر  نمود و سپس قائمی در مورد عملکرد کلینیک توضیحاتی را بیان نمود.

 درادامه توکلی کارشناس تغذیه کلینیک در مورد رژیم غذایی سالم در سن نوجوانی و پیشگیری از ابتلا به دیابت، مصرف غذاهای سالم، فعالیت و تحرک در پیشگیری از بیماری برای دانش آموزان توضیحاتی را بیان نمود.

سپس غربالگری دیابت از کادر آموزشی مدرسه به صورت تصادفی انجام و آموزشهای لازم به آنها داده شد.

 در پایان بروشورهای آموزشی دیابت در اختیار کادر آموزشی مدرسه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده