رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
  • کد خبر : ۸۷۸۸۹
  • چاپ خبر : نشست هم اندیشی به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی

نشست هم اندیشی به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی

نشست هم اندیشی معاون و کارشناسان پرورشی مدیریت آموزش و پرورش ،  رئیس و کارشناسان بهزیستی ، جانشین فرمانده و کارشناسان نیروی انتظامی و کارشناس مرکز بهداشت  صبح امروز به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی  در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان بافق برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ […]

نشست هم اندیشی معاون و کارشناسان پرورشی مدیریت آموزش و پرورش ،  رئیس و کارشناسان بهزیستی ، جانشین فرمانده و کارشناسان نیروی انتظامی و کارشناس مرکز بهداشت  صبح امروز به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی  در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان بافق برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ در این نشست در خصوص مسائل مختلف مربوط به اعتیاد و آسیب های اجتماعی و راهکارهای آن  بحث و تبادل نظر شد و برنامه هایی جهت گرامیداشت این هفته مصوب شد .

در حاشیه این جلسه میر جعفری معاون پرورشی گفت : برنامه های هفته اعتیاد همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان بافق با شعار “دانش آموزان ، والدین و مدرسه ؛ مراقبت در برابر رفتارهای پرخطر و فوریت های اجتماعی ” با هدف پیشگیری از اعتیاد ، توانمند سازی کودکان ، نوجوانان ، جوانان و اصلاح نگرش آنان نسبت به رفتارهای پرخطر و مشارکت عمومی اجرا خواهد شد.

وی افزود : توزیع بروشور ، لوح فشرده ، نمایشگاه درون مدرسه ای و سیار ، برگزاری جلسات آموزشی اولیا و مربیان ، برگزاری مسابقات مختلف نقاشی ، کاردستی ، دل نوشته و عکاسی همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان  با همکاری بهزیستی ،  نیروی انتظامی و مرکز بهداشت و …از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

میر جعفری خاطر نشان کرد :  بی شک مشارکت همه نهادهای اجتماعی و فرهنگی ، دستگاه های ذی ربط و خانواده ها  در این خصوص می تواند در راستای  گسترش نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد موثر واقع شود.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده