رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
  • کد خبر : ۸۷۸۹
  • چاپ خبر : دفتر مجمع توسعه استان‌ها به زودی در استان یزد افتتاح می‌شود

دفتر مجمع توسعه استان‌ها به زودی در استان یزد افتتاح می‌شود

محمد دهستانی عصر پنج شنبه در بین فعالان سیاسی شهرستان‌های بافق و بهاباد، با بیان اینکه توجه به توطئه و تهدیدات دشمنان نظام در عصر امروز از جمله مباحث مهم سیاسی کشور است، اظهار داشت:  منافع آمریکا و دولت‌های ظالم حوزه خلیج فارس توسط ایران به خطر افتاده، زیرا قدرت ایران در منطقه واقعیت غیر […]

محمد دهستانی عصر پنج شنبه در بین فعالان سیاسی شهرستان‌های بافق و بهاباد، با بیان اینکه توجه به توطئه و تهدیدات دشمنان نظام در عصر امروز از جمله مباحث مهم سیاسی کشور است، اظهار داشت:  منافع آمریکا و دولت‌های ظالم حوزه خلیج فارس توسط ایران به خطر افتاده، زیرا قدرت ایران در منطقه واقعیت غیر قابل انکار است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با اشاره به سرعت پیشرفت تکنولوژی در عصر جدید گفت: ایران برای پیشرفت بیشتر در صنایع مختلف به تعامل بیشتر با دیگر کشورهای دنیا نیاز دارد.

وی با اشاره به تندروی‌های برخی احزاب و مسئولان افزود: متأسفانه برخی از مسئولان و دست‌اندرکاران نظام از تذکرات و سفارش‌های امام خمینی(ره) در مورد اینکه مسئولان همیشه خدمت‌گذار مردم هستند فاصله گرفته‌اند.

وی با بیان این مطلب که امام خمینی(ره) همیشه سعی بر ایجاد وحدت و یکپارچگی در کشور داشته، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید برای پیشبرد اهداف نظام، برنامه‌های خود را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از دولت منتخب تدوین کنند.  

 دهستانی با اشاره به اهمیت ولایت‌مداری در عمل گفت: مقام معظم رهبری همیشه در تمام شرایط حساس و مهم به یاری دولت و نظام آمده‌اند.

وی افزود: ما باید با آرامش و تشخیص کارشناسانه بیش از پیش نسبت به انتخاب راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف نظام و دولت بکوشیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با بیان اینکه استان یزد به دلیل داشتن بزرگان و نخبگان سیاسی، استانی اصلاح‌طلب است گفت: راه‌اندازی تشکیلاتی منسجم با محوریت صداقت و درستی در عمل از جمله مهمترین راه‌حل‌های پیشرفت و توسعه تفکر اصلاحات در کشور است.

وی با اشاره به تشکیل مجمع توسعه استان‌ها در کشور گفت: این مجمع با نگاه همفکری و همراهی دولت در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی شهرها و استان‌های کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با بیان اینکه دولت همیشه مجری قانون است و تصمیمات اجرایی مستلزم تصویب در مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان نظام باید بدانند تمام احزاب با تفکرات مختلف سیاسی در برابر دشمنان متحد و یکپارچه هستند و اجازه هیچ‌گونه جسارتی، علیه ایران را نمی‌دهند.

منبع:خبرگزاری تسنیم یزد

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده