رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
  • کد خبر : ۸۷۹۵۳
  • چاپ خبر : برپایی غرفه غربالگری قند خون و آموزش پیشگیری از بیماری دیابت در امامزاده عبدالله(ع) بافق

برپایی غرفه غربالگری قند خون و آموزش پیشگیری از بیماری دیابت در امامزاده عبدالله(ع) بافق

شبکه بهداشت و درمان بافق با همکاری مرکز بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته دیابت، غرفه غربالگری قند خون و آموزش پیشگیری از بیماری دیابت را در صحن امامزاده عبدالله(ع) برپا می کند. به گزارش آفتاب بافق؛ به منظور ترغیب مردم به کنترل قند خون، شبکه بهداشت و درمان بافق با همکاری مرکز بهزیستی شهرستان به […]

شبکه بهداشت و درمان بافق با همکاری مرکز بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته دیابت، غرفه غربالگری قند خون و آموزش پیشگیری از بیماری دیابت را در صحن امامزاده عبدالله(ع) برپا می کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ به منظور ترغیب مردم به کنترل قند خون، شبکه بهداشت و درمان بافق با همکاری مرکز بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته دیابت، غرفه غربالگری قند خون و آموزش پیشگیری از بیماری دیابت را در صحن امامزاده عبدالله(ع) برپا می کند.

در این برنامه طی نمایشگاهی ضمن آموزش راههای پیشگیری از بیماری دیابت،غربالگری رایگان قند خون و آثار کودکان در زمینه اهمیت بیماری دیابت به نمایش در می آید.

از عموم مردم دعوت می شود از غرفه و نمایشگاه که امروز 23 آبانماه بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن امامزاده عبدالله(ع) دائر می باشد،بازدید بعمل آورند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده