رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
  • کد خبر : ۸۷۹۷۵
  • چاپ خبر : آماده سازی بازیکنان تنیس روی میز برای کسب مقام های کشوری و بین المللی / برگزاری کارگاه و دعوت از مربیان و بازیکنان مطرح  کشور در بافق
رئیس هیئت تنیس روی میز بافق:

آماده سازی بازیکنان تنیس روی میز برای کسب مقام های کشوری و بین المللی / برگزاری کارگاه و دعوت از مربیان و بازیکنان مطرح کشور در بافق

ناهید مظفری به شرکت بازیکنان تنیس روی میز بافق در اردوهای خارج از استان تاکید کرد و گفت: بازیکنان تنیس باید از چهار دیواری کوچک شهرستان خارج شده و برای کسب مقام های سطح  کشوری و حتی بین‌المللی آماده شوند. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست اعضای هیئت تنیس روی میز بافق با حضور فرشید عمرانی […]

ناهید مظفری به شرکت بازیکنان تنیس روی میز بافق در اردوهای خارج از استان تاکید کرد و گفت: بازیکنان تنیس باید از چهار دیواری کوچک شهرستان خارج شده و برای کسب مقام های سطح  کشوری و حتی بین‌المللی آماده شوند.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست اعضای هیئت تنیس روی میز بافق با حضور فرشید عمرانی یکی از پیشکسوتان تنیس روی میز، در سالن کنفرانس باشگاه آهن تشکیل شد.

رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق در این نشست ضمن خوش آمدگویی گفت:پینگ پنگ در نگاهی ساده رشته ای کم هزینه و راحت به نظر می رسد اما با نگاهی حرفه ای تر می توان پیچ و قوس های این رشته ساده را دید، پیچ هایی که شاید موجب شود رشته ساده جوانان برای آنان به یکباره تبدیل به ورزشی سخت شود که حتی انجام آن را در توان خود نبینند

ناهید مظفری افزود: بازیکنان تنیس روی میز بافق باید با شرکت در اردوهای خارج از استان از چهار دیواری کوچک شهرستان خارج شده و برای کسب مقام های سطح  کشوری و حتی بین‌المللی آماده شوند.

‌فرشید عمرانی نیز در این نشست گفت: من بزرگ شده همین شهر هستم و اميدوارم بتوانم خدمتگزار تنيس روي ميز زادگاه و جايي كه ١٦ سال در آن زندگي كردم باشم.

‌وی با یادآوری خاطرات ورزش در گذشته  از پیشرفت تنیس در شهرستان ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدوارم بتوانم برای ادای دین به ورزش شهرم کمکی به مربیان و بازیکنان بکنم تا موفقیتهای بیشتری کسب کنند.

 دعوت وجذب  اسپانسر، برگزاری کارگاه و دعوت از مربیان و بازیکنان مطرح  کشور در بافق، شرکت بازیکنان و مربیان بافق در اردوهای خارج از استان را از برنامه هایی بود که عمرانی با حضور در شهرستان بافق به ارمغان آورد .

عمرانی در ادامه این سفر با حضور در  سالن تنیس روی میز سطح بازی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده