رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر : ۸۸۰۵
  • چاپ خبر : پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت هفته سربازان گمنام

پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت هفته سربازان گمنام

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛  در آستانه ولادت حضرت ولي عصر (عج) و هفته سربازان گمنام "فرماندار بافق" در پيامي اين هفته را تبريك گفت. در اين پيام آمده است : " لانِعمَته اهنَا مِنَ الاَمِن: نعمتي گواراتر از امنيت نيست"  حضرت علي(ع) یکی از مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات، تأمین امنیت نظام و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛  در آستانه ولادت حضرت ولي عصر (عج) و هفته سربازان گمنام "فرماندار بافق" در پيامي اين هفته را تبريك گفت.

در اين پيام آمده است :

" لانِعمَته اهنَا مِنَ الاَمِن: نعمتي گواراتر از امنيت نيست"  حضرت علي(ع)

یکی از مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات، تأمین امنیت نظام و مردم است و به‌طور طبیعی این وزارتخانه سهمی مهم در دستاوردهای امنیتی داشته است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند وهمواره آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان مي آورند.

بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی كشور مرهون همین امنیتی است که فرزندان گمنام این مرز و بوم ، روز و شب در ازای حفظ و ارتقای آن تلاش کرده و رنج دوران کشیده اند به طوريكه صاحب نظران بر این عقیده اند که بین توسعه و امنیت، تعامل و رابطه ای تنگاتنگ وجود دارد. 

بر خود می بالیم که بصیرت و آگاهی سربازان گمنام امام زمان (عج) دوشادوش ملت فهیم و بامتانت ایران اسلامی، تمامی سنگرهای دفاع ازخاک و سرزمین مان، ایران را حفظ و نگهداري  می نمایند.

امروزه دشمن با تمام وجود لمس می‌کند که در هیچ نقطه‌ای از چشمان بیدار و هوشیار سربازان گمنام امام زمان(عج) پنهان نیستند و پنجه آهنین این سربازان در هر نقطه‌ای از گلوی آنها فرو رفته است و آرامش را از آنها گرفته و فرصت دسیسه را از آنها گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد امام عصر (عج) و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای وزارت اطلاعات، روز سربازان گمنام را به این قشر امنیت آفرین ، تبريك و تهنيت گفته و برای همگان از درگاه باریتعالی توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده