رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر : ۸۸۰۹۱
  • چاپ خبر : حرکت نیروهای مسلح و امنیتی کشور در طول یکسال گذشته قابل تقدیر است / اقتدار سیاسی و نظامی ایران با شکست طرح ائتلاف دریایی آمریکا
امام جمعه بافق:

حرکت نیروهای مسلح و امنیتی کشور در طول یکسال گذشته قابل تقدیر است / اقتدار سیاسی و نظامی ایران با شکست طرح ائتلاف دریایی آمریکا

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه در طول 4 ماه گذشته حدود 3 فروند کشتی نفتکش در دریا هدف قرار گرفته و آمریکا ایران را متهم کرده تا بتواند ائتلاف نیروی دریایی ایجاد کند و نیروهای بیگانه را به خلیج فارس دعوت کند،اظهار داشت: دشمن تلاش مضاعفی کرد اما موفق نشد و […]

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه در طول 4 ماه گذشته حدود 3 فروند کشتی نفتکش در دریا هدف قرار گرفته و آمریکا ایران را متهم کرده تا بتواند ائتلاف نیروی دریایی ایجاد کند و نیروهای بیگانه را به خلیج فارس دعوت کند،اظهار داشت: دشمن تلاش مضاعفی کرد اما موفق نشد و اقتدار سیاسی و نظامی ایران سبب شکست طرح ائتلاف دریایی آمریکا شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صادقیان فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق در مراسم رزمایش و نمایش چهل سال اقتدار بسیج با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و خیر مقدم به امام جمعه،فرماندار،خانواده های معظم شهدا، مسئولین ادارات و نهادها،روحانیون و دیگر حاضرین این مراسم امیدوار شد همه در مسیر دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهیدان است ثابت قدم بوده و بتوانیم این ارزش ها را حفظ نموده تا مسیر رشد و توسعه کشور را هر روز بیش از گذشته طی نماییم.

وی از شورای تامین و شورای اداری شهرستان، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران،فرماندهی نیروی انتظامی،فرمانده گردان امام حسین (ع) و همه کسانی که در برگزاری این رزمایش یاریگر بودند، تشکر و قدردانی کرد.

صادقیان در آستانه هفته بسیج و 40 سالگی آن با اشاره به اجرای برنامه های متعدد به ویژه بحث های خدمت رسانی،از نیروهای پاسدار برای اجرای این برنامه و حضور پرشور بسیجیان در رزمایش تشکر کرد.

در ادامه امام جمعه بافق ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و رئیس مذهب تشیع امام جعفرصادق(ع)،بیا بیان اینکه کشور ما موفقیت های بسیار خوبی در طول یکسال گذشته در بحث های فناوری،نظامی،اطلاعات و امنیتی بدست آورده است،افزود: حرکت نیروهای مسلح و امنیتی ما در طول یکسال گذشته قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه در طول 4 ماه گذشته حدود 3 فروند کشتی نفتکش در دریا هدف قرار گرفته است و آمریکا ایران را متهم کرده تا بتواند ائتلاف نیروی دریایی ایجاد کند و نیروهای بیگانه را به خلیج فارس دعوت کند،اظهار داشت: دشمن تلاش مضاعفی کرد اما موفق نشد و اقتدار سیاسی و نظامی ایران سبب شکست طرح ائتلاف دریایی آمریکا شد.

این عالم روحانی ادامه داد: بعضی از کشورهای دست نشانده آن از جمله عربستان صعودی،بحرین و عمارات با آمریکا اعتلاف کردند و این اواخر فشار بسیاری بر روی ژاپن آوردند تا او نیز با آنان همراه شود اما رئیس جمهور این کشور اعلام کرد در صورت اجازه ایران وارد خلیج فارس می شود.

سلیمانی گفت: به فضل الهی موفقیت های بیشتری به استقلال ما خواهد آمد.

امام جمعه بافق در پایان به روح بلند امام راحل (ره) و شهدا درود فرستاد و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و بسیجیان کرد.

گفتنی است؛ رزمایش و نمایش 40 سال اقتدار طی 2 روز از تاریخ 23 الی 24 آبانماه 98 در اردوگاه قدس (منطقه رزمایش باقرآباد) برگزار شد.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده