رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
  • کد خبر : ۸۸۱۶۸
  • چاپ خبر : پل رودخانه شور، آخرین پازل بزرگراه یزد – بافق به زودی به بهره برداری خواهد رسید
فرماندار بافق:

پل رودخانه شور، آخرین پازل بزرگراه یزد – بافق به زودی به بهره برداری خواهد رسید

  محمد زاده رحمانی با اعلام این خبر که پل رودخانه شور،آخرین پازل بزرگراه یزد- بافق به زودی زیر عبور خواهد رفت،گفت: شاید به چشم دیده نشود اما ساخت این پل پروژه عظیمی است که به لحافظ فنی بسیار پیچیده بود و امیدواریم با بهره برداری آن منطقه حادثه خیز در محل رودخانه شور از […]

 

محمد زاده رحمانی با اعلام این خبر که پل رودخانه شور،آخرین پازل بزرگراه یزد- بافق به زودی زیر عبور خواهد رفت،گفت: شاید به چشم دیده نشود اما ساخت این پل پروژه عظیمی است که به لحافظ فنی بسیار پیچیده بود و امیدواریم با بهره برداری آن منطقه حادثه خیز در محل رودخانه شور از بین برود.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق با محوریت هفته بسیج صبح روز گذشته 27 آبانماه با حضور امام جمعه، فرماندار، رؤسای ادارت،نهادها و مسئولان شهرستان در سالن اجلاس فرمانداری بافق برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در آستانه هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل(ره) که امنیت و آبادانی را برای کشور به ارمغان آورده اند، برای همه خدمتگزاران کشور و در رأس مقام معظم رهبری آرزوی توفیق نمود.

وی با اشاره به رویداد همایش ملی مزرعه شتر تک کوهانه در بافق طی هفته گذشته با حضور رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان،فعالان و صاحب نظران از داخل و خارج کشور و بازتاب خوبی که در بحث اقتصاد مقاومتی داشته است،افزود: شتر از جایگاه بسیار خوبی در متون اسلامی و در میان کشورهای دنیا برخوردار است. بسیاری از دانسته ها که ممکن است ما از آن مطلع نباشیم در این همایش بیان شد و امیدواریم این حیوان سودمند بیش از گذشته شناخته و به آن پرداخته شود.

فرماندار بافق با بیان اینکه به لحاظ تعداد نفر شتر و بحث تولیدات عقب هستیم،اظهار کرد: روزگاری کشور ما در این خصوص با مصر و دیگر کشورها به رقابت می پرداخت. اکنون به لحاظ تعداد نفر شتر و بحث تولیدات عقب هستیم و امیدواریم این رویداد سبب شود تا مرکز تحقیقات شتر در بافق که ارتقا پیدا کرده و به تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور تبدیل شده است، از حالت ایزوله خارج و یافته های خود را در اختیار بخش اجرا و تولید بگذارد تا ما شاهد افزایش پرورش شتر باشیم.

زاده رحمانی در ادامه با اعلام این خبر که پل رودخانه شور،آخرین پازل بزرگراه یزد- بافق به زودی زیر عبور خواهد رفت،گفت: شاید به چشم دیده نشود اما ساخت این پل پروژه عظیمی است که به لحافظ فنی بسیار پیچیده بود و امیدواریم با بهره برداری آن منطقه حادثه خیز در محل رودخانه شور از بین برود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه اکنون زمان توافق موافقت نامه های اعتباری در سطح استان است،از مسئولان حاضر خواهان شد از طریق طرح و برنامه دستگاه های اجرایی خود پیگیر این موضوع بوده تا حقی از بین نرود و در جذب بودجه ها بتوانند موفق عمل کنند.

همچنین در این جلسه کتاب ” پایی که جاماند ” یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق معرفی شد.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “پل رودخانه شور، آخرین پازل بزرگراه یزد – بافق به زودی به بهره برداری خواهد رسید”

  • علي اصغررنجبربافقي says:

    باسلام ودرود به جنابعالي كه بطورجد وبي وقفه پيگيرتكميل بزرگراه بافق يزد بوديد تا به سرانجام رسيد وحال بزرگترين وپرهزينه ترين پل رودخانه شور آن هم بظاهر فعاليت چشمگيرپيمانكار رانشان نميدهد وأغلب فعاليت و اسكلت بتوني اين پل درقعراين رودخانه مخفي شده است وبظاهر خيلي نمايان نيست به هرحال به جنابعالي وهمكاران وافرادمسوول دستمريزادعرض نموده ازخداوند منان براي شما آرزوي سلامتي تندرستي توفيق روزافزون دارم. الهي پروردگارا اين دلسوزان به نظام وانقلاب ومردم را پايداروبرقرار ودرپناه خودت حفظ فرما

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده