رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
  • کد خبر : ۸۸۱۷۰
  • چاپ خبر : اجرای طرح غربالگری دیابت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

اجرای طرح غربالگری دیابت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

 طرح غربالگری دیابت به مناسبت هفته دیابت با هدف ارائه خدمات سلامت محور به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بهداری آهنشهر اجرا شد. به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیمی مسئول اورژانس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در خصوص این طرح بیان کرد: به مناسبت هفته دیابت از کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران که […]

 طرح غربالگری دیابت به مناسبت هفته دیابت با هدف ارائه خدمات سلامت محور به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بهداری آهنشهر اجرا شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیمی مسئول اورژانس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در خصوص این طرح بیان کرد: به مناسبت هفته دیابت از کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران که مبتلا به بیماری دیابت هستند و انسولین دریافت می کنند و نیز همسران آنان دعوت نمودیم تا هشدارها و آموزش هایی را در خصوص بیماری دیابت،رژیم غذایی و مواردی که باید به جهت حفظ سلامت خود رعایت کنند،برای آنان بیان کنیم.

وی با بیان اینکه در این برنامه پیرامون عوارض دیابت،انجام ورزش و چکاپ های مرتبی که افراد مبتلا به دیابت باید انجام دهند توضیحاتی داده می شود،تصریح کرد: با توجه به آنکه دیابت بر روی بینایی،کلیه،اعصاب و… تاثیرگزار است،افراد نکات لازم را برای جلوگیری از این اختلالات دریافت خواهند کرد.

ابراهیمی تعداد پرسنل مشکوک یا مبتلا به دیابت را 400 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد حدود 36 نفر انسولین دریافت می کنند.

وی یادآور شد: طی 2 سال گذشته علاوه بر گرفتن آزمایش از کلیه پرسنل شرکت،از مبتلایان به دیابت نیز هر 3 ماه یکبار آزمایش قندخون جهت کنترل وضعیت بیماری آنان گرفته می شود.

مسئول اورژانس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با اشاره به برگزاری همایشی به مناسبت هفته دیابت با دعوت از سخنرانان و کارشناسان مربوطه در خصوص بیماری دیابت،اظهار داشت: در این همایش از 400 نفر پرسنل شرکت که مشکوک یا مبتلا به بیماری دیابت هستند، دعوت می نماییم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده